Gå til innhold

Kamptråd - Ac Milan vs Manchester United


Old Game

Man of the match:  

55 stemmer

  1. 1. Banens beste mot AC Milan

    • Van Der Sar
      2
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      1
    • Fletcher
      10
    • Carrick
      2
    • Scholes
      1
    • Park
      2
    • Nani
      2
    • WayneInsane
      34
    • Valencia (Innbytter)
      0
    • Brown (Innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • JA! Var bevegelse i buksa når Rooney gjorde sitt 2're
      20
    • Ja, men moderert glede.
      16
    • Middels, vi kunne gjort det bedre
      8
    • Litt under pari!
      2
    • N to the EI
      3
    • Jeg er bare en bitter LFC supporter, som snart skal se laget mitt i dyst i EL mot super-Urinea, som stemmer for gøy.
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

COME ON YOU DEVILS!

 

HOLY shit, Becks mot oss. Spennende men skummelt men nesten flott. Jeg vet ikke. Men fy faen laget de stiller med er noe altså. Dette kan bli tap, er ganske redd for det nå. Ellers så håper jeg Nani viser at han fortjener å starte i en slik kamp over årets 2. beste spiller Valencia. Fletch Scholes Carrick er orgasme; og jeg for en synes Rafael fortjener å starte i kveld også. Håper Rio kan finne storformen kjapt, for vi er oppe mot to spisser i verdensklasse i kveld. Og flott med Park, håper han har en bra kamp.

 

GET IN YOU LOVELY FUCKING DEVILS!

Lenke til kommentar

Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Har to tv'er i huset som jeg kan få sett kampen på, men på den ene sitter pappa å ser på OL, og på den andre sitter broren min å spiller med noen kompiser. Den eneste puben i nærheten som viste Champions League har slutta med det nå før utslagsrundene, så da spørs det vel om det ikke blir Viasat OnDemand for min del å.

Lenke til kommentar
Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Har to tv'er i huset som jeg kan få sett kampen på, men på den ene sitter pappa å ser på OL, og på den andre sitter broren min å spiller med noen kompiser. Den eneste puben i nærheten som viste Champions League har slutta med det nå før utslagsrundene, så da spørs det vel om det ikke blir Viasat OnDemand for min del å.

Kast ut guttungene. :)

Lenke til kommentar

Mtp tidligere resultater skjønner jeg hvorfor dere er nervøse og noe skeptiske, men utifra årets sesong, er det nå det virkelig er greit å møte et vaklende Milan lag. De har ikke prestert siden Derbyet, hvis vi ser bort ifra helgas kamp.

 

Mitt tips: Får United i gang flankene sine, så kan det bli stygge sifre. Backene, Antonini og Bonera er ingen klasse backer, førstnevnte legger igjen mye rom og Bonera er en treg spillertype. Itilegg er det selvsagt viktig å få opp tempoet i kampen, Italienske lag generelt sliter med dette. Tidligere var Milan et lag som definitivt taklet dette, med Ambro/Gattuso/mm.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Han liker ikke fotball i det hele tatt, men er man sta så er man sta. Heldigvis fant jeg en hundrelapp som var hans, så da betaler jeg Viasat OnDemand med en litt bedre følelse inni meg. :)

 

Apropos kampen: Sinnsykt spent på å se duellen Beckham vs. Evra og Nani vs. Antonini.

 

GET IN!

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar
Han liker ikke fotball i det hele tatt, men er man sta så er man sta. Heldigvis fant jeg en hundrelapp som var hans, så da betaler jeg Viasat OnDemand med en litt bedre følelse inni meg. :)

 

Apropos kampen: Sinnsykt spent på å se duellen Beckham vs. Evra og Nani vs. Antonini.

 

GET IN!

 

Haha, værste! Bra! :) Ønsker dere lykke til idag! Milan stiller en sterkt lag, men jeg tror dette ender uavgjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...