Gå til innhold

Kamptråd - Ac Milan vs Manchester United


Old Game

Man of the match:  

55 stemmer

  1. 1. Banens beste mot AC Milan

    • Van Der Sar
      2
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      1
    • Fletcher
      10
    • Carrick
      2
    • Scholes
      1
    • Park
      2
    • Nani
      2
    • WayneInsane
      34
    • Valencia (Innbytter)
      0
    • Brown (Innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • JA! Var bevegelse i buksa når Rooney gjorde sitt 2're
      20
    • Ja, men moderert glede.
      16
    • Middels, vi kunne gjort det bedre
      8
    • Litt under pari!
      2
    • N to the EI
      3
    • Jeg er bare en bitter LFC supporter, som snart skal se laget mitt i dyst i EL mot super-Urinea, som stemmer for gøy.
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AC Milan - Man Utd dere. Lukter krutt og jeg gleder meg enormt! Blir skoy å se igjen becks mot gamleklubben også.

Ut i fra det jeg har skjønt har Beckham blitt nedprioritert de to siste kampene (blant annet mot Udinese), så det er absolut ingen selvsikkerhet at vi får se han fra start i dag. Uansett har han ikke kamptrening på snart 3 uker om han skulle starte, så det spørs vel på magien.

 

Pato har også fattig med kamptrening, er nettopp tilbake fra skade.

 

Så jæææævlig lite taktisk å putte et OL midt oppi alt det her, man må jo faktisk prioritere :O

Jeg elsker OL, men dette er da ærlig talt ingenting å tenke på. United!

Lenke til kommentar

Noen som har peil på hvordan det der Viasat on Demand fungerer?

Er svært lite lysten å se kampen på en skjitdårlig stream idag,så da biter jeg heller i det sure eplet og betaler for det.

Så hvis noen kunne gitt meg en 2-minutts-leksjon på dette,så vil du få en liten stjerne i boka mi ;)

Lenke til kommentar
Noen som har peil på hvordan det der Viasat on Demand fungerer?

Er svært lite lysten å se kampen på en skjitdårlig stream idag,så da biter jeg heller i det sure eplet og betaler for det.

Så hvis noen kunne gitt meg en 2-minutts-leksjon på dette,så vil du få en liten stjerne i boka mi ;)

Gå inn på viasat on demand siden, men Explorer vel og merke. Finn fram kampen og "lei" den i 24 timer. Sett deg ned og se på kampen med uhyggelig mye lagg. Klag til kundeservice of få 2 gratis kamper som et plaster på såret. Min effaring vertfall.

 

Men har hørt rykter om at de har forbedret seg veldig i det siste.

Lenke til kommentar

Blir knall i kveld. OL? Fuck off. CL; GET IN!

 

Niko, feirer hvis Nani scorer. Men det er bare så typisk Nani å gjøre det så bra (som i 07/08 perioden) også bare gjøre noe dumt og ødelegge for han selv. Som mot West Ham sånn at han ikke fikk spille siste kampen i PL osv, og nå 3 kamper i PL. Men denne gangen ødela han en utrolig viktig bortekamp for oss også, hvor vi kunne hatt 1. plassen. Jeg er villig til å si at vi HADDE hatt den hvis ikke Nani hadde gjort det. Menmen. Han er heldig han får sjansen å spille i kveld; men selv synes jeg Valencia fortjener å starte i kveld. Årets spiller etter Rooney.

 

COME ON YOU DEVILS!

Lenke til kommentar
Lineups:

Van der Sar

Rafael - Ferdinand - Evans - Evra

Nani - Fletcher - Scholes - Carrick - Park

Rooney

 

Benken: Kuszczak, Neville, Brown, Oven, Berbatov, Valencia, Gibson

Hyl å skrik, Faen kunne vel droppa Gibson for Diouf hvertfall da... uhhhffff :ermm:

Er vel greit med èn midtbanespiller på benken iallefall. Men Anderson kunne heller vært med på flyet til fordel for Gibson "almost anyday".

Lenke til kommentar
AC Milan:

Dida

Bonera - Nesta - Thiago Silva - Antonini

Beckham - Ambro - Pirlo - Ronaldinho

Pato -Huntelaar

To Bonera'r ville blitt litt merkelig :innocent:

 

Forøvrig regner jeg med de går ut i en mer 4-3-3 formasjon. Merkelig at Abate ikke starter, men i og for seg greit da han legger igjen mye rom.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Lineups:

Van der Sar

Rafael - Ferdinand - Evans - Evra

Nani - Fletcher - Scholes - Carrick - Park

Rooney

 

Benken: Kuszczak, Neville, Brown, Oven, Berbatov, Valencia, Gibson

Tar å quoter lagoppstillingen slik at vi får det på denne siden også.

 

Ganske fornøyd med laget. Håpte på Brown på høyrebacken, men greit å ha litt fart der også. Brown har vel heller ikke spilt på backen så mye denne sesongen, så det blir egentlig ett fett for min del. Det er, med all respekt, bedre enn Neville uansett. Laget til Milan ser veldig sterkt ut, så er veldig fornøyd med poengdeling, helst med ett bortemål eller to.

 

To Bonera'r ville blitt litt merkelig :innocent:

Godt noen følger med. :)

 

Edit: AC Milan spiller visst i 4-3-3 i følge Uefa.com, men nå er i hvertfall navnene korrekte.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...