Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Ac Milan vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

55 stemmer

1. 1. Banens beste mot AC Milan

• Van Der Sar
      2
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      1
    • Fletcher
      10
    • Carrick
      2
    • Scholes
      1
    • Park
      2
    • Nani
      2
    • WayneInsane
      34
    • Valencia (Innbytter)
      0
    • Brown (Innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• JA! Var bevegelse i buksa når Rooney gjorde sitt 2're
      20
    • Ja, men moderert glede.
      16
    • Middels, vi kunne gjort det bedre
      8
    • Litt under pari!
      2
    • N to the EI
      3
    • Jeg er bare en bitter LFC supporter, som snart skal se laget mitt i dyst i EL mot super-Urinea, som stemmer for gøy.
      6

Anbefalte innlegg

Enig med Game. Har trua på Anderson, men skal han bli den verdensklasse-spilleren jeg har håpet på, så må han ha mye spilletid. I tillegg må han ta store steg på kort tid. Jeg kommer heller ikke til å bli nevneverdig lei meg om vi får en god pris på han til sommeren, hvis han ikke har blitt en bedre spiller enn han er i dag til den tid. Da er det dog ikke tvil om at det må en sentral midtbanespiller inn, Gibson blir aldri god nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og Niko har vært Anderson fans numero uno på forumet, men jeg for min del er i ferd med å gi litt opp brasilianeren. Får vi en god pris for fyren hadde jeg ikke grått meg til søvn om han forsvant, selv om jeg helst ser at han blir å får flere sjanser.

Du kritiserte nettopp Rafael for å levere for lite sluttprodukt, men Anderson har du lenge vært en fan av. Rafael har puttet flere mål enn Anderson, og det fra en høyreback-posisjon. Assists leder nok Anderson greit, det skal sies - men skulle også bare mangle.

I tillegg, les dette blogginnlegget: http://premierleague.bloggain.se/informati...tm?infoId=48876

"

Darren Fletcher - siden sesongpremieren 2008/2009 har Fletcher startet 28 ligakamper - i den kampene har vi fått 10 baklengsmål (nå har jeg ikke orket å sjekke om Fletcher fortsatt var på banen når målene kom)

Anderson har startet 16 ligakamper i samme periode - da har United fått 14 baklengsmål.

"

God kilde? Neppe, men det er nok noe i det.

Lenke til kommentar
Jeg og Niko har vært Anderson fans numero uno på forumet, men jeg for min del er i ferd med å gi litt opp brasilianeren. Får vi en god pris for fyren hadde jeg ikke grått meg til søvn om han forsvant, selv om jeg helst ser at han blir å får flere sjanser.

Han har ballvinner egenskaper på gode dager. Ellers syns jeg han er grå. God til å være 21, men jeg ser ikke hva han skal utvikle i tillegg som gjør at han rettferdigjør en fast plass. Pasningene hans er på sitt beste middelmådige, bruddene og løpene han var kjent for før har helt forsvunnet. Utviklingen hans peker en vei, å det er ikke opp.

Jeg bryr meg ikke om Anderson går, han blir max en squadplayer. Nå skal det sies at jeg trodde det samme om Fletcher.

Lenke til kommentar
Du kritiserte nettopp Rafael for å levere for lite sluttprodukt, men Anderson har du lenge vært en fan av. Rafael har puttet flere mål enn Anderson, og det fra en høyreback-posisjon. Assists leder nok Anderson greit, det skal sies - men skulle også bare mangle.

Den blir for søkt. Spillere har ulike attributter og jeg bedømmer spilleres kvaliteter etter deres talent. Det eneste Rafael har er offensive bidrag, for defensivt er han regelrett elendig pdd. Da er det vesentlig å kritisere presisjon på innlegg og antall bidrag fra hans kant. Det er ikke nødvendigvis snakk om tellende resultater i form av mål, men i sjanser og gode prestasjoner. Jeg ser lite "i" Rafael for å være ærlig.

Dessuten, fotball er subjektivt. Får jeg ikke lov til å like Anderson selv om han ikke scorer/produserer nok mål? For meg er det null tvil i verden om at Ando har mer potensiale enn Rafael som har nada foruten et friskt sinn. Anderson har stagnert og har levert mye svakt i år, men har fortsatt evnen til å komme inn å snu en kamp i Uniteds favør med sin energi og vilje. Enkelte har veldig selektiv hukommelse for i vår var Anderson og Fletcher de to eneste sentrale midtbanespillerne som leverte, mens Carrick og Scholes var bøtta.

Forsvarer mine egne meninger, ikke Anderson - som snarest må prestere jevnt og godt for å kunne forsvare en plass i troppen. Men han er ikke førstemann ut døra om en MS må ut. Gibson er ubrukelig og bør selges asap mens han har verdi. Så kan vi hente hjem Tom Cleverly og gi han en sjanse han så sårt har fortjent.

Lenke til kommentar

Rafael har hatt noen dårlige kamper men han er da egentlig ganske god for alderen. Og han har allerede "erfaring" fra de største kampene og det er priceless. Han var heller ikke så dårlig som et par mente her mot Villa, han hadde egentlig en veldig grei kamp. Vant mye ball og var og hjalp offensivt en del (selvfølgelig en del mindre etter Nanitard fikk rødt).

Vet ikke helt med Anderson; det eneste jeg kan si nå er at jeg vil at han skal bli i klubben for jeg ser stor potensiale i ham.

Lenke til kommentar

Hadde aldri trodd du skulle si det. Jeg kommer til å gråte meg i søvn den dagen han forsvinner.

0,,11975689,00[1].jpg

Over til kamptråden. Nå starter CL. Bryr ikke folk seg? Fyr opp info i tråden. Hvilket lag folk AC stiller med? Noen kjente skader? Spiller Pato fra start? Det er så uhyre viktig med et godt utgangspunkt. Merker jeg hadde vært fornøyd med 1-1, selv om det kanskje blir noe passivt for enkete.

VDS er banken. Evra, Evans og Ferdinand er selvsagt og jeg stoler mest på Brown av backvalgene nå til å stoppe Ronaldinho. Carrick, Scholes & Fletcher har vært konge den siste tiden og er urokkelige for øyeblikket i en 4-5-1 imo, om Val er interessert i å spille venstre kan han godt starte der, om ikke er Park fin i europa-matcher. Nani skal starte kampen (på høyre) i morgen, og du er nektet å juble om han scorer tc. Rooney setter hat-trick. Hadde trumfa gjennom 4-4-2 med Roon + Berba om jeg hadde ett valg i morgen, men det skjer aldri.

Wayneinsane

Hehehe.

Lenke til kommentar

Håper på 4-4-2 selv, men det skjer nok ikke.

Frykter Rooney kommer til å slite noe voldsomt alene på topp, med mindre han får skikkelig hjelp. Ellers håper jeg at Brown er på backen mens de tre andre selvskrevne tar resten av de defensive posisjonene.

Håper egentlig at både Nani og Valencia starter.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke et stikk til deg om du trodde det. Jeg får beklage og prøve på nytt om du følte deg så truffet at du overså spørsmålet mitt. Forenklet versjon: Med Nani og Valencia på banen, ser du for deg Nani på venstre?

For min del blir dette feil og totalt urettferdig mot Nani. Derav teksten over, for jeg er redd dette skjer. Nemlig at han bruker opp sjanser og tolmodighet i klubb og supportergruppe i en posisjon han ikke trives i. Selvsagt hadde det vært en drøm om Nani kunne spilt venstreving som Ronaldo, men når dette ikke er tilfelle syns jeg det er tåplig om Nani må kompensere for Valencia istedenfor å konkurrere med Valencia. En fair duell som bør avgjøres av form, innstilling og treninger. Nå som Nani ikke får spilt 3 engelske kamper p.g.a. kortet er dette en ikke-sak for meg. Her bør han starte på høyre.

Lenke til kommentar
Med Nani og Valencia på banen, ser du for deg Nani på venstre?

Selvfølgelig. Nå har vi ikke sett mye til hvordan Valencia gjør det på venstre, men jeg føler meg rimelig sikker på at Nani er merkbart bedre på venstra, mens Valencia nok er hakket bedre på høyre.

Om Nani starter på høyre blir det sannsynligvis Park på venstre, og det er greit nok det. Men jeg mener at duoen Valencia, Nani er bedre enn duoen Nani, Park. Ikke verre enn det, jeg skjønner bekymringen din og det er ikke et lett valg, heldigvis er det ikke opp til meg. Nani hadde heller ikke en dårlig kamp sist han spilte på venstre, selv om den ikke var like god som de han leverte på høyrekanten.

Jeg er ikke sikker på hvem som er med i troppen, men det er vel ikke noen andre som er aktuelle til disse posisjonene (som jeg kommer på nå), om Obertan er med så starter han neppe uansett. Av de som er tilgjengelig til kampen i morgen mener jeg Nani er den beste venstrekanten mens Valencia er den beste høyrekanten, da er det naturlig for meg å starte med de to. Er jo heller ikke umulig at Park starter på venstre for å hjelpe å demme opp for Beckham, da er det jo sjans for Nani på høyre.

Lenke til kommentar

Ser absolutt poenget ditt her og, men der jeg ser Uniteds mangel på venstrevinger er jeg redd noen ser en disorientert Nani og dømmer han (litt hardt) etter det. Som jeg påpekte istad, det bør være en duell mellom Nani og Val istedenfor en kompensering i mine øyne.

Obertan er med i troppen ja.

Jeg har lagt alle drømmer om 4-4-2 (med Berba :love: ) på hylla. I en 4-5-1 vil jeg se:

Brown - Evans - Ferdinand - Evra

Nani - Fletcher - Scholes - Carrick - Park

Rooney

Men føler meg bombesikker på en:

Brown - Evans - Ferdinand - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Carrick - Nani

Rooney

Tipper benken blir noe ala: Kuz, Rafael, Neville, Park, Berbatov, Owen, Obertan/Gibson. Diouf er også med i troppen.

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme etter en fin kveld med FIFA og film med guttor. Vorser uten alkohol for meg selv i senga med United vids og intervjuer osvosv.

AC Milan - Man Utd dere. Lukter krutt og jeg gleder meg enormt! Blir skoy å se igjen becks mot gamleklubben også.

Håper på masse liv i tråden utover dagen. :)

Lenke til kommentar

Er ingen tvil om at det er Pato jeg frykter mest. Husker altfor godt hvordan han herja med Real Madrid-forsvaret i gruppespillet. I dag tåler vi ikke Evans og Ferdinand passive og i halvsøvne. Det kommer den brasilianske spissen garantert til å utnytte.

Jeg forventer også å se en revansjesugen Nani i sitt livs form, og en Rooney som er sulten på å score etter at han gikk målløs av banen mot Villa. Carrick, Fletcher og Scholes er bombesikre om dagen, og fortsetter de som de har gjort i det siste så tar vi hvertfall seieren i midtbaneleddet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...