Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Ac Milan vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

55 stemmer

1. 1. Banens beste mot AC Milan

• Van Der Sar
      2
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      1
    • Fletcher
      10
    • Carrick
      2
    • Scholes
      1
    • Park
      2
    • Nani
      2
    • WayneInsane
      34
    • Valencia (Innbytter)
      0
    • Brown (Innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• JA! Var bevegelse i buksa når Rooney gjorde sitt 2're
      20
    • Ja, men moderert glede.
      16
    • Middels, vi kunne gjort det bedre
      8
    • Litt under pari!
      2
    • N to the EI
      3
    • Jeg er bare en bitter LFC supporter, som snart skal se laget mitt i dyst i EL mot super-Urinea, som stemmer for gøy.
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst, det var et par meter. Og det var "half-assed" av Mikey boy også. Latttterlig. Menmen. Nå får vi se litt på hvordan det går uten han også. Får håpe Ando er tilbake før det. Og med tilbake mener jeg "ikke hatet av Fergie lenger". Vil ikke se Gibson mot Milan.

Det er også en stor mulighet for at vi spiller med 4 på midten på hjemmebane

Lenke til kommentar

Stusselig at det ikke skal mer enn et par mål til for å få BB-pris inne her. Rooney gjorde ikke mye i første omgang, stod for det meste med hoftefeste og klagde på Nani som prøvde.

Avslutningene hans i andre omgang var elendige med unntak av hodestøtene selvfølgelig. Andreomgang var bedre enn første omgangen av Rooney, men ikke verdig BB-pris i dag. I dag var det Fletcher som var kongen på haugen.

Men men, et par mål fra favorittspilleren gjør enkelte blinde, sett det før og ser det sannsynligvis i neste kamp Rooney scorer og. Var akkurat det samme med Ronaldo.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det var meget jevnt mellom Fletcher og Rooney i dag. Jeg synes ikke det er rart på noen som helst måte at Rooney blir kåret til banens beste her inne. I de periodene han var dårlig, var laget rundt han dårligere. Han spilte tross alt store deler av kampen alene mot Milan forsvaret. Man skal heller ikke glemme at det tross alt er viktig å score mål i Fotball. Hadde jeg vært kristen skulle jeg bed til gud om at Rooney ikke skal bli skadet nå. Han scorer veldig mange av målene våre, og virker ikke mindre viktig for oss i år enn det Ronaldo var i fjor.

Ser det nevnes på Gunners-forumet at United stilte med et eldre gjennomsnittslag enn det Milan gjorde?

Høres rart ut.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Forferdelig 1. omgang, hadde fortjent å ligge under 2-0 til pause, men en heldig scoring av Scholes, gjør at det ikke ser galt ut. Stygge misser på midten av Scholes og Carrick. Håpløs brasse av Evra, uheldig at ballen går via Carrick, VdS hadde hatt den.

2. omgang synes jeg vi er gode, og synes Evans gjør det bra faktisk. Han står opp etter skyllebøtta. Det står det respekt av - han er jo ung, og vi snakker Milan og CL-sluttspill her!

VdS leverer en kanonbra kamp synes jeg. Målene til WayneInsane er rålekre. Milan er jo paralysert på 1-3 målet, haha.

Urutinert miss av Rafael på reduseringen, men vi får vel tilskrive den på urutinert kontoen hans, og håpe at han fikk med seg en enorm erfaring fra denne kampen som han kan lære av.

Dommeren var elendig, og følte han visste ut Carrick på bakgrunn av at flere av våre spillere brukte lang tid ved enhver anledning, men det er jo sånn "alle" spiller (taktikk).

Jaja, resultatet er veldig bra, og dette bør vi klare.

God natt!

RED DEVIL, for ever!

Lenke til kommentar
For at en spiss skal bli MoM mener jeg at han skal score mål, gjerne avgjørende.

Greit nok det sikkert, men om en spiss scorer et mål og ellers gjør lite ut av seg, som Rooney i dag, hva må en midtstopper eller midtbanespiller gjøre for å toppe det? Når jeg bestemmer meg for hvem som fortjener tittelen banens beste så ser jeg på spillet deres, hvordan de har bidratt gjennom hele kampen.

Å kåre hvem som er best ettersom hvem som har scoret flest mål blir alt for overfladisk og enkelt etter min mening.

For øvrig ser jeg at jeg har glemt helt av Sar i dag, han var helt konge. Kunne ikke gjøre mye på noen av målene, men var ellers sikkerheten selv :D

Lenke til kommentar
Stusselig at det ikke skal mer enn et par mål til for å få BB-pris inne her. Rooney gjorde ikke mye i første omgang, stod for det meste med hoftefeste og klagde på Nani som prøvde.

Nå har du hengt deg opp her. Du har nevnt det de tre siste kampene at Nani, Berbatov og Rooney blir trynevurdert og at WazzaGold alltid slipper billigere unna feil. Dette stemmer forsåvidt på en prikk, men i dag var Rooney BRILLIANT. Har ikke folk her sett United i europa før? Vi spiller 4-5-1 på SAN SIRO og scorer 3. Ikke bare det, men Rooney skaper sjangse på sjangse på sjangse alene på topp. I dag var angrepsplanen å få den over midten, gi den til Roon, så se hva som skjer. Nå snakker jeg ikke bare til deg her Alt-Ctrl, og i fare for å gni besserwisser-tendenser utover her, så betviler jeg folks historiekunnskaper når de sier som du sier over her.

Mye her er skrevet i affekt og folk får mene det de vil om både Nani og Muhammed for min del, så skal prøve å ikke legge meg mer opp i det.

Nani var dessverre crap i dag, til gjengjeld var resten av laget like ræva som han når han var utpå. Valencia var fantastisk i de minuttene han fikk, Rio, Evans og Rafael var lost, Park er Park. Han løper og bryter, absolutt ikke United-klasse, men er fan av han fordet. VDS & Evra er alltid stabile. Midtbanen er uvanlig shabby, bortsett fra Fletch. Hva skal man si? Er på tide at Fletcher & Rooneys sextape lekkes snart :love:

edit: Man of the Match er Fergie.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Flott kamp. Ja, første omgangen er horribel, Ja, 2 målet bør være avverget, Ja, Carrick skulle SÅ KLART ikke vært utvist, but who the hell cares? Rooney scorer 2 orgasme mål, Scholes scorer et morsomt mål. Rooney er BB for meg idag. Fletcher følger. Synes også Valencia var positiv etter han kom inn.

1 ting jeg lurer på: Spilte Park venstrekant? Virket som han var mer på høyre enn på venstre :p

Lenke til kommentar
men i dag var Rooney BRILLIANT.

Rooney gjør ikke stort ut av seg i førsteomgangen. Som jeg skrev lenger opp her stod han flere ganger med hoftefeste når han egentlig burde gjort seg mer spillbar. Jeg velger likevel å ikke kritisere han for mye, for som du er inne på, det er ingen enkel kamp for han alene på topp mot forsvaret til Milan. Ikke fikk han mye hjelp i første heller. Førsteomgangen får han 5/10 av meg, andreomgangen er mye bedre siden han får mye mer rom og bedre tid med ballen, 7/10.

Jeg har ærlig talt problemer med å se akkurat hvorfor Rooney skal omtales som briljant i dag, med unntak av de to målene og de siste 20-minuttene.

Nani var dessverre crap i dag, til gjengjeld var resten av laget like ræva som han når han var utpå. Valencia var fantastisk i de minuttene han fikk, Rio, Evans og Rafael var lost, Park er Park. Han løper og bryter, absolutt ikke United-klasse, men er fan av han fordet. VDS & Evra er alltid stabile. Midtbanen er uvanlig shabby, bortsett fra Fletch.

Enig i dette. SAF dyttet for øvrig Park inn og lenger opp i banen for å hjelpe Rooney i andreomgangen, og det var nok et smart rekk. På den måten hadde Milanforsvaret flere å tenke på og Rooney fikk større rom. Fletcher gjorde en god figur på venstrekanten :cool:

Lenke til kommentar

7/10??? Når han presterer å f.eks heade en ball sånn på 1-2 målet? Og bevegelsen på 1-3, timing alt. Ikke minst hvor spillbar han var i andre. 7/10 er helt crazy undervurdering. Du må ha noe imot Rooney som du ikke vet om selv eller noe. For i dag var han world class. Vi vant 2-3 på San Siro og han scorte to mål. Da betyr det mye, og spesielt 1-2 målet. Jaja.

Lenke til kommentar
Du må ha noe imot Rooney som du ikke vet om selv eller noe.

7/10 er da en grei karakter det. For øvrig er Rooney en av favorittene. Det er bare det at jeg irriterer meg over at mål vektlegges så jævla mye når det skal deles ut karakterer, var det samme med Nistelrooy, og det var det samme med Ronaldo.

Hvordan skal keepere, forsvarsspillere og midtbanespillere konkurrere med spissene når de som scorer mest nærmest automatisk blir kåret til banens beste, spesielt de som har et stort navn.

Lenke til kommentar
Det er bare det at jeg irriterer meg over at mål vektlegges så jævla mye når det skal deles ut karakterer, var det samme med Nistelrooy, og det var det samme med Ronaldo.

Jeg har vært enig i deg en del i fler diskusjoner, men her blåser du uten argumenter. Rooney får ikke 9 av meg og andre i dag p.g.a. 2 mål alene, men for alle sjanser han skaper alene, måten han setter i gang, snur spill, alltid er spillbar, truer osv. Dette er andre omgang ja. Første var utter crap av samtlige minus VDS og delvis Fletch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...