Gå til innhold

Kamptråd - Ac Milan vs Manchester United


Old Game

Man of the match:  

55 stemmer

  1. 1. Banens beste mot AC Milan

    • Van Der Sar
      2
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      1
    • Fletcher
      10
    • Carrick
      2
    • Scholes
      1
    • Park
      2
    • Nani
      2
    • WayneInsane
      34
    • Valencia (Innbytter)
      0
    • Brown (Innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • JA! Var bevegelse i buksa når Rooney gjorde sitt 2're
      20
    • Ja, men moderert glede.
      16
    • Middels, vi kunne gjort det bedre
      8
    • Litt under pari!
      2
    • N to the EI
      3
    • Jeg er bare en bitter LFC supporter, som snart skal se laget mitt i dyst i EL mot super-Urinea, som stemmer for gøy.
      6


Anbefalte innlegg

Hoho, ser det har vært en god del klaging og sutring som vanlig her i kveld. Glad jeg ikke var her og fikk oppleve det.

 

Frustrerende 1. omgang, herlig 2. omgang.

 

Tre bortemål på San Siro etter å ikke ha scoret der i de fire tidligere kampene er sterkt. Nani hadde en dårlig kamp, men det kan skje med alle, bombe at han blir slaktet på dette forumet. :whistle:

 

Evra må ta hele skylden for det første målet. Han lager frispark og som Niko sa til meg "Hva er det han driver med? Prøver å ta brasse der?!?". Helt tåpelig. Det forundrer meg egentlig ikke at Rafael slet. Han spilte mot Ronaldinho som har funnet formen igjen. Hvor mye kan man egentlig forvente av en unggutt?

 

Nei, jeg sier meg godt fornøyd med kampen og innsatsen til tross for en dommer som blåser den ihjel. God natt folkens, kos dere med seieren :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha herlig Game. Du må lage alle kamptrådene altså. :love:

 

Nani som banens beste allerede, great.

 

Hehe Wis, men det som irriterer er at Valencia burde startet denne kampen. Og Nani presterte ikke når det gjaldt litt i kveld etter han fucket opp mot Villa og ikke får spille de neste 3 kampene en gang; og det er ikke sjokkerende. Og hvis man allerede misliker Nani litt så blir det vanskelig å ikke bli frustrert, for dette er typisk Nani. Ser ut som han gjør det bra; spennende osv. Så klarer han å ødelegge litt for han selv og irriterer videre med en dårlig kamp når han får skikkelig tillitt. Det går ikke. Men jeg har ikke mistet troen helt; for det jeg så rett foran øyne mine på Emirates var virkelig gull. Vi får nå bare se.

 

Men for nå; Valencia all the way på høyresiden. Dynamisk, direkte, hardcore. Fantastisk. :)

 

EDIT: Word, Night. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hoho, ser det har vært en god del klaging og sutring som vanlig her i kveld. Glad jeg ikke var her og fikk oppleve det.

Er så drittlei denne sytinga om klaging osv. Dette er et diskusjonsforum ikke en dolleplass hvor det er meningen at alle skal være unisont happy og enig om alt. Det er ingen her som klager eller sutrer mer enn det som er normalt. Om du ikke tåler å lese at enkelte, inkludert med selv, er feedup av dåsa Nani får du neste bare la være å lese og det mener jeg.

 

Ikke alle som forguder samtlige fotballspillere med driblestyrke og teknikk, spesielt ikke om det er den eneste attributten spilleren har. Hjelper lite å kunne drible paven i en telefonkiosk om du mister ballen til bestemor i neste trekk. Der har du Nani. David Bellion 2.

Lenke til kommentar
Hoho, ser det har vært en god del klaging og sutring som vanlig her i kveld. Glad jeg ikke var her og fikk oppleve det.

Er så drittlei denne sytinga om klaging osv. Dette er et diskusjonsforum ikke en dolleplass hvor det er meningen at alle skal være unisont happy og enig om alt. Det er ingen her som klager eller sutrer mer enn det som er normalt. Om du ikke tåler å lese at enkelte, inkludert med selv, er feedup av dåsa Nani får du neste bare la være å lese og det mener jeg.

 

Ikke alle som forguder samtlige fotballspillere med driblestyrke og teknikk, spesielt ikke om det er den eneste attributten spilleren har. Hjelper lite å kunne drible paven i en telefonkiosk om du mister ballen til bestemor i neste trekk. Der har du Nani. David Bellion 2.

Stemmer fint at dette er et diskusjonsforum, men vi trenger ikke å leke tabloid etter hver kamp heller... Flott med gladstemning på diskusjonsforumer også vett.

Lenke til kommentar
HUNDRE prosent enig med deg i dag Game. Men det at

Jeg spør: Hvor kom målene til Milan fra ? :)

 

Det første gikk via en spiller og det andre var Ronaldinho

 

Var game som spurte det, hehe.

 

Og ganske enig med Game, er for mye love av og til pga fin teknikk osv. Det Park gjorde i kveld for eksempel var utrolig viktig og bidro mye mer enn Nani når det gjelder selve seieren.

Lenke til kommentar
HUNDRE prosent enig med deg i dag Game. Men det at

Jeg spør: Hvor kom målene til Milan fra ? :)

 

Det første gikk via en spiller og det andre var Ronaldinho

Og ganske enig med Game, er for mye love av og til pga fin teknikk osv. Det Park gjorde i kveld for eksempel var utrolig viktig og bidro mye mer enn Nani når det gjelder selve seieren.

 

Park var jo den som opnet Milan. Han rev og slet i forsvaret demmes og Rooney fikk mye mere rom å jobbe med. Da viste Milan at de gjør feil de også

Lenke til kommentar
HUNDRE prosent enig med deg i dag Game. Men det at

Jeg spør: Hvor kom målene til Milan fra ? :)

 

Det første gikk via en spiller og det andre var Ronaldinho

poenget var at alt Milan hadde kom fra Rafaels side og det ble ofte skummelt. Nå var ikke 1-0 målet hans feil, men det må nevnes at han ikke akkurat var i nærheten av Ronaldinho som jo i teorien er hans mann.

 

Men jeg tar kvelden og legger meg som en meget lykkelig supporter. Elsker å se United på pub når det er CL spesielt. Magisk!

Lenke til kommentar
HUNDRE prosent enig med deg i dag Game. Men det at

Jeg spør: Hvor kom målene til Milan fra ? :)

 

Det første gikk via en spiller og det andre var Ronaldinho

Og ganske enig med Game, er for mye love av og til pga fin teknikk osv. Det Park gjorde i kveld for eksempel var utrolig viktig og bidro mye mer enn Nani når det gjelder selve seieren.

 

Park var jo den som opnet Milan. Han rev og slet i forsvaret demmes og Rooney fikk mye mere rom å jobbe med. Da viste Milan at de gjør feil de også

 

Ja, det jeg sier. Helt enig der. Viktig viktig brikke i dag. Lovely. Var herlig på Emiraets også, spesielt å se han live. Fy faen som han gir alt for oss altså; umulig å skjønne 100% uten å virkelig se på han live. Effektiv er han også.

 

Shlaps, mente det aldri sånn heller. Han er kreativ og på en god dag er han utrolig god. Men så ofte kreves det en god dag for han og det kan man bli litt lei av. Og da blir det av og til at de som er litt mer glad i teknikk osv forsvarer han videre selv når han irriterer og har flere dårlige kamper og ødelegger litt for han selv med dumme taklinger og viser at han er umoden osv. Jeg har heller ikke gitt opp helt, men er ikke 100% positiv heller for å si det sånn. Han vet hvordan han skal irritere meg til tider ihvertfall.

Lenke til kommentar
Hoho, ser det har vært en god del klaging og sutring som vanlig her i kveld. Glad jeg ikke var her og fikk oppleve det.

Er så drittlei denne sytinga om klaging osv. Dette er et diskusjonsforum ikke en dolleplass hvor det er meningen at alle skal være unisont happy og enig om alt. Det er ingen her som klager eller sutrer mer enn det som er normalt. Om du ikke tåler å lese at enkelte, inkludert med selv, er feedup av dåsa Nani får du neste bare la være å lese og det mener jeg.

Ikke alle som forguder samtlige fotballspillere med driblestyrke og teknikk, spesielt ikke om det er den eneste attributten spilleren har. Hjelper lite å kunne drible paven i en telefonkiosk om du mister ballen til bestemor i neste trekk. Der har du Nani. David Bellion 2.

 

Spar meg. Drittlei av at du skal komme fra din høye hest og fortelle hva man kan og ikke kan, du må tåle at andre er uenige i at Nani kritiseres etter en dårlig kamp. Jeg skriver det jeg vil her akkurat som du gjør det, hvis du absolutt irriterer deg så altfor mye over det, så vet du godt hvordan du kan ignorere innleggene mine.

Lenke til kommentar

Deilig resultat. Hadde selvfølgelig vært enda bedre om vi hadde scoret det siste målet og "stjålet" en seier, men 3-2 får gå. :D

 

Forstår godt at Nani starter denne kampen. Han har prestert de siste kampene og Valencia vil uansett spille de neste 3 engelske kampene. Men ja, hva skal man si. Skal vi ta en liten dugnad og bygge en flåte, borre noen hull, sette Nani oppå flåten og dytta den utpå? SELG! Disse 3 kampene var bare tull. Overprestasjon. Få han vekk.

 

Jeg har drukket en del, men hverken jeg eller de jeg så kampen skjønte Carricks røde kort? Kan jeg få en forklaring?

 

Uansett, går vi ikke videre herfra er det en skandale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...