Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Ac Milan vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

55 stemmer

1. 1. Banens beste mot AC Milan

• Van Der Sar
      2
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      1
    • Fletcher
      10
    • Carrick
      2
    • Scholes
      1
    • Park
      2
    • Nani
      2
    • WayneInsane
      34
    • Valencia (Innbytter)
      0
    • Brown (Innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• JA! Var bevegelse i buksa når Rooney gjorde sitt 2're
      20
    • Ja, men moderert glede.
      16
    • Middels, vi kunne gjort det bedre
      8
    • Litt under pari!
      2
    • N to the EI
      3
    • Jeg er bare en bitter LFC supporter, som snart skal se laget mitt i dyst i EL mot super-Urinea, som stemmer for gøy.
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lære av? alle de siste kampene har han mistet ballen ofte i farlig posisjoner,og han etelater mye rom bak seg.

Man lærer av sine feil. You know.

ja,men han tydelig vis ikk lært de siste kampene hans, men det kommer vel etter hvert :wee:

Vel, han er knapt eldre enn deg speedfrog. Og eg håper enda at du skal bli bedre å skrive ;)

Gi han litt tid.

Lenke til kommentar

Satt og så kampen med naboen min, og jeg sa tusen ganger; Valencia FORTJENER å spille her og hadde seriøst skaffet mål mot denne venstrebacken. BARE SETT HAN INN OG TA UT NANI. Så fikk Valencia ballen på høyresiden, og jeg sa at de tkom til å bli et sick innlegg nå. Og det ble faen meg perfekt, og Rooney ???!?!??! DU ER GUD.

Kjipt med 2-3, men FY FAEN SÅ SYK ROONEY ER. Og jeg ELSKER Valencia. 1-1 ga meg en liten herlig feiring også, driter i hvordan det kommer men Scholes scorte 1-1 på San Siro. Feiringen var så SYKT også, hele laget kollektivt. Rio, selv om han var dårlig, ,var en god kaptein i dag. VDS var også herlig vokalt sett, var faen meg sur og hjalp forsvaret selv om de sleeet til tider.

Scholes mål, + 2 Rooney mål. Mine desidert favorittspillere, BLIR IKKE BEDRE. GET THE FUUUUUUUUUCK IN YOU DEVILS. AAAAAAAAAAAH :D

VALENCIA FORTJENER Å STARTE HVER KAMP. NUFF SAID.

Lenke til kommentar
Der brukte vel Valencia cirka ett halvt minutt på å gjøre det Nani prøvde hele kampen?

Trenger nesten ikke si mer.

En ting til: Dør hvis røde kortet til Carrick betyr at Gibson får starte på OT. Anderson må faen meg inn igjen før det!

Og ja, alt ble myyyye bedre når Park spilte som støtte for Wazza. Men faen, Wazza. Timingen på løpene, og nå som han scorer slike mål på HODE også. ALT om mannen er gudommelig. Seriøst. THE FUCKING MAN!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Mine ubegrunnede karakterer:

Van Der Sar: 8

Rafael: 5- (ikke god nok for United pdd. Ble voldtatt av Ronaldinho)

Evans: 5+

Rio: 6

Evra: 7

Park: 7+ (uvurderlig med sine mange løp, uansett om det blir lite end-product)

Carrick: 7-

Fletcher: 8

Scholes: 7+

Nani: 3

Rooney: 9+

Valencia: Herlig innhopp. Hva sier du Hyrlenminator? For et våpen! Fyren kommer bare til å bli bedre og bedre og vil bli helt avgjørende for vår suksess videre i årets CL.

Drittlei av Nani. Puben jeg var på reiste seg i sinne og hylte fra seg når han for 4 eller 5 gang slo et helt umotivert og svak innlegg på bakre. Nok er nok, jeg driter i om han har en eller to gode kamper hvert skuddår for lavestenivået hans er faktisk patetisk.

Lenke til kommentar
Rooney klør seg 5 ganger i løpet av 30 sek...

:love: Han gjør det alltid.

HUNDRE prosent enig med deg i dag Game. Men det at du ikke nevner mer om Evans og bare sier at Rafael ble voldtatt var litt for snilt på Evans sin side. Evans var seriøst verre enn Rafael i kveld.

Og det med Nani er helt sant. Helt forbanna sykt at han fikk starte når vi har Valencia klar som faen altså.

Og ja, Fletcher presterer gang på gang. Gotta love it. Og jeg var ihvertfall veldig fornøyd med Park i dag; uhyre viktig en slik kamp.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Valencia: Herlig innhopp. Hva sier du Hyrlenminator? For et våpen! Fyren kommer bare til å bli bedre og bedre og vil bli helt avgjørende for vår suksess videre i årets CL.

Innlegget er vel egentlig forsvarsmat. Rooney kommer på blindsiden å lurer alle.

Men ja, så lenge Valencia får komme seg til dødlinja er det uten tvil mektig. I tillegg er hans duellstyrke også kjærkomment. Nå skal det sies at han og Park ikke er en dødelig kombo, ingen av dem er særlig kreativ eller smart. Fletcher skulle vært mer på Valencia's kamp. til det med Nani, vel i den perioden han spilte var vel ikke akkurat United heller fantastisk. Men ja, det er faen svakt idag.

Dagens mann idag er hvertfall for min del Fletcher, glimrende begge veier.

Lenke til kommentar

Ubegrunnede:

Van Der Sar: 8.5 (Så herlig å se han så motivert og "tell it like it is" til forsvaret som startet så jævlig dårlig)

Rafael: 5

Evans: 4.5 (Fergie told him (:love:).... ikke noe mer å si)

Rio: 6.5

Evra: 7.5

Park: 7.5

Carrick: 6.5

Fletcher: 8.5

Scholes: 7.5

Nani: 3.5

Rooney: 9.5

(Valencia: 9)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
HUNDRE prosent enig med deg i dag Game. Men det at du ikke nevner mer om Evans og bare sier at Rafael ble voldtatt var litt for snilt på Evans sin side. Evans var seriøst verre enn Rafael i kveld.

- Evans har bevist flere ganger at han allerede er i verdenstoppen. Jeg godtar en dårlig kamp i ny og ne fra en unggutt.

- Hva skjedde i dag? Han var elendig i 1.omg, med sin nye partner Rio vel å merke. Han fikk tidenes skyllebøtte av SAF og svarte. Isteden for å bli feig og knekke for presset, tok han seg sammen i 2omg hadde et par helt avgjørende inngripener mot bla. Pato og Ronaldinho.

Ja han var bøtta, men han viste karakter og DET er viktig. Den eneste grunnen til at Rafael var "bedre" i 2.omg var fordi Ronaldinho tok siesta midt på banen i 30min.

Jeg spør: Hvor kom målene til Milan fra ? :)

Lenke til kommentar

Ingen sutrer jo? Bare sier at Valencia virkelig fortjente å starte denne kampen no matter what.

EDIT: Ser det, Game. Men skal du virkelig si at 1.målet er Rafael sin feil? Det er egentlig ingen som gjør feil der; og hvis vi skal skylde det på noen så må det være Evra for en svak klarering men den var ikke katastrofal heller. Av og til slipper man bare inn slike mål, shit happens. Uflaks. Men andre målet er jeg med på ja, ikke bra av Rafael og var ikke mye Evans kunne gjøre der nei. Og jeg var også fornøyd med at Evans ble bedre i andre men han var fortsatt jævlig dårlig. Er faen meg glad Rio (som var knall i andre omgang) var ved siden av ham for ellers kunne det blitt stygt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ingen sutrer jo? Bare sier at Valencia virkelig fortjente å starte denne kampen no matter what.

Sist kamp både Valencia og Nani startet var Nani mye bedre. Å med tanke på hva Valencia har gjort i store kamper hittil var Nani det beste valget. Forøvrig tror jeg Nani hadde hevet seg sammen med resten av United-laget hvis han hadde blitt på. Når det er sagt så er jeg ikke stor fan av noen av dem.

Rafael er livsfarlig. Upålitelig. Brown for alle penga sier nå jeg.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...