Geir Einar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hei, dette er da workloggen til mitt nye prosjekt (og første her på diskusjon.no). Jeg har da tenkt og modde mitt Chieftec AEGIS CH-05B-B. Jeg har gjort en del på det fra før men det begynner og vise at dette er et velbrukt kabinett. Jeg har alt av HW fra før så det trenger jeg ikke. Det jeg har i planene for kabinettet er og gjøre det så ryddig som overhodemulig uten Modulær PSU. Har også tenkt og spraylakke det hvit inni og la det være svart på utsiden. Jeg skal også kutte en del i det. Så da får dremelen kjørt seg litt har ikke tenkt og bruke flere mnd på dette porjektet, men skal prøve og få fyldige updates. Beklager for at bildene er borte. men siden diskusjon.no har endra på forumet så ble alt F**** når jeg skulle endre det HW: CPU: Intel core Quad q6600 2,4ghZ @ 3,6ghZ HK: EVGA 750I SLI FTW RAM: Crucial Ballistix PC26400 800mhZ @ 932mhZ HDD: Random disker. PSU: Corsair VX550W (På rep) GPU: 2x 9600gt (GTX260 tok kvelden men skal kjøpe nytt) Dette var bare fort skrevet opp på nytt derfor det ikke er som det første innlegget. beklager dette. Kommentartråd link i signatur Endret 19. februar 2010 av ASGE Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 UPDATE#1 - Demontering Da var det tid for den første oppdateringen Jeg har tatt ut all HW av kabinettet og moddet viftestyringa. Jeg lar bildene snakke for seg selv Her er viftestyringa jeg har modda. Det var det for denne gang Kommentarer Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 UPDATE#2 - Dremel og klargjøring for lakk Hei, da var de hullene jeg hadde tenkt og kutte, kuttet Blir en del støv av kuttinga Har også fått pussa en del på kabinettet. Lakk er også kjøpt inn Noen bilder Lakken jeg skal bruke på innsiden av kabinettet er Hvit silkematt. Også skal jeg bruke Svart matt på innsiden av dørene og kanskje noen andre plasser på innsiden av kabinettet Comments Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 UPDATE#3 - Ferdig lakket Dette blir en liten update, skal bare legge ut bilde av kabinettet etter lakk jobben Komme med en update i morgen når jeg bygger den Bilder: Kommer som sagt en update i morgen men det var alt for i dag. kommentarer Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 UPDATE #4 - Maskinen er oppe og går Da har jeg jobbet med og sette sammen dataen ble sinnsykt fornøyd siden alle her inne vet hvordan man skrur sammen dataer så har ikke jeg tenkt og si så mye dere får se på bildene og nå hvordan det ble seende ut Kommentarer settes pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå