Geir Einar Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Du har nettopp sagt planene videre du da alt du nevnte der har jeg tenkt til men jeg har verken råd eller tid ATM men jeg skal fortsette uansett. takker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er synsk. Men det høres jo bra ut det da! Ser den med lite penger da, kjedelig det. Har samme problemet selv ... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser den med lite penger da, kjedelig det. Har samme problemet selv ... +1 Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg lurer på en ting. Jeg skal til og begynne med sleeving. jeg skal ha hvite sleeves siden PSU'en jeg får snart har svarte sleeves og jeg er ikke grunnen men og bryte garantien for og sleeve. ( og siden jeg har allerede måtte sende den inn en gang for defekt.) så jeg lurer på hvordan gjør man det? og noen som har tips om billige hvite sleeves? jeg tviler på at sleevsene på Netshop er noe særlig gode. men det er jo de eneste jeg kan få tak i her i norge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sjekk ut MDPC-X.com, ChilledPC, PerformancePCs og FrozenCPU. Alle sidene har et god utvalg hva sleeves angår. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 aha men frakt og toll osv? er ikke det dyrt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Frakta er ikke noe dyrere enn Netshop sin. Og bestiller du ting for under 200 så er ikke MVA og tollgebyrer noe problem. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 men 200kr for varer da? eller for varer med frakt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 200,- for varene. Frakten blir ikke medregnet hos tollerne med mindre du bestiller for over 200,- Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Lenge siden jeg har hatt noen som helst form for update her Det er fordi jeg har nå begynt og legge planer for et nytt casemod. stikkord : Lancool Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Lancool? Billig-Lian-Li? Kult. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 ja det er et billig lian li forskjellen er bare at dem er laga i stål, mens Lian Li er av Aliminium som dere vet. er bare under planleggings fasen enda så. Kommer vel en ny Worklogg når jeg får skaffet meg kabinettet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I know. Minst like fine kasser da, bare litt tyngre? Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 ja bare en smule er jo samme designet nesten MEN, nå har jeg plutselig fått hørt av læreren min på skola at vi får bedre karakter om vi har noe prosjekter og drive med. som da vil si, jeg har et Lian Li HK brett som jeg ikke bruker. jeg kommer 90% sikkert til og lage meg et nytt kabinett fra scratch av. følg med de neste dagene da jeg nok kommer til og sparke i gang med dette prosjektet i løpet av denne uka Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Moro det med prosjekter fra bunnen av. Skal følge med! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 hehe det beste er vel at jeg ikke trenger og betale noe for og lage det ! får stål fra skola. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Så du har med andre ord fått deg en sponsor? Gleder meg til å følge med uansett Endret 27. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 snylte og snylte men jo får jo bedre karakter for og gjøre det så why not ? starter kanskje allerede i morgen ! men funderer på om jeg skal lage bigtower eller mid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå