Maxiraze Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Jeg skulle til å plugge inn en ekstern hardisk men jeg fikk ikke åpnet den på PCen. Det laget en slik lyd som at den kobler til og jeg har muligheten til å se at noe er koblet til i usben i nederste høyre hjørnet. Jeg kan også ejecte hardisken men jeg har ikke muligheten til å se den som hardisk og dermed har jeg heller ikke muligheten til å se hva som er innpå den. Har prøvd med 3 forskjellige eksterne så det må være noe feil med maskinen siden disse funker greit på andre PCer i huset. Noen som har en løsning? Jeg har instalert win 7 siden sist jeg har brukt ekstern hardisk på denne PCen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har du sjekket om disken fines i Diskbehandling? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ser at den dukker opp på devices and printers men jeg vet ikke hvor jeg finner diskbehandling. Hva blir det kalt på engelsk da? Edit! Fant frem og ja jeg ser disken, MEN jeg ser ikke noe navn på den disken som feks (F) det står ingen ting og det står også at den ikke har noen innpå disken, noe som den har. Så hva nå? Endret 13. februar 2010 av Maxiraze Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Legg ut et bilde så vi kan se status. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå