Carpe Dam Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo Etellerannet som gikk i gulvet her i går mens den var på. Den slo seg av i fallet, men startet igjen og alt var fint. Så i dag når kona skulle se film, fant den plutselig ut at den skulle slå seg av. Et par skruer senere, og det er på det rene at viften ikke starter, og trolig blir CPU overopphetet og stenger ned på temperatur. Når maskinen slås på, er det et lite napp i vifta, og så står den stille. Er det noen som har forslag til hva som kan gjøres? Er det mulig å få tak i slike vifter uten å ringe en suspekt telefon i Korea? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du kan jo gå inn på denne norske siden å se om du finner vifte til den bærbare datamaskinen her. En kompis bestilte herifra forrige uke og virket helt ok. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Bumper denne, fikk byttet viften, ingen respons. Da jeg skrudde den på luktet det "sveis" av plassen der viften sitter. Er det bare jeg som har klovnet det til, eller er det sannsynlig at feilen ligger et annet sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå