Vegard115 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette prosjektet kunne blitt awesome as hell om du hadde droppet den logoen på siden og gitt kabinettet et annet tema enn bil. Bil og PC funker sjeldent sammen synes jeg, og blir som regel harry. Men for å være litt hyggelig da, så ser kabinettet veldig bra ut sett bort i fra Chevy-logoen. Gleder meg til å se hvordan dette blir, og det du lærer nå kan du jo bruke videre i et annet prosjekt? Okei, Takk for dette. Vist jeg blir drit lei av siden så skal jeg på rupro i uke 11-13, Der kan jeg lage ne ny side:D Vist dere vill kan dere sende inn dere tegning om logo. Bare for og se hva dere synes er tøft og kanskje kommer på pc min, Synes harry er tøft jeg;) Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spiller ikke noen rolle hvilken logo det er vel. Jeg synes pc og bil passer sammen i dette prosjektet. Hold deg til den originale ideèn! Lenke til kommentar
Vegard115 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Takk skal du ha, synes dett er dritnice jeg isåfall, Blir ikke det samme og se det på bildene. SKal skaffe et bedre kammera men det tar så sykt lang tid og få dem inne på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå