wil Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg hadde ikke peiling på hvor jeg skulle poste dette, så jeg måtte bare prøve i en katogori. Dette er nok litt merkelig at jeg lurer på, men sånn er det. For noen år siden. Husker ikke hvor lenge, så gikk det en reklame på NRK mener jeg å huske. Det var vel før NRK 2 og NRK 3 kom. Handlingene gikk noe slik som dette. Reklamen hadde litt skummel musikk og en av reklamene var det en motor som brant i en stua. En annen reklame var det vel et TV apperat som brant i et hus. Så var det i en annen reklame et innbrudd i et hus. Det var situasjonene, men jeg husker ikke hva som skjedde etterpå og hva det var reklame for. Det som er litt merkelig er at jeg husker situasjonene litt i reklamene og jeg mener at alle situasjonene var relatert til samme reklame. Noen som vet/husker hva det var reklame for? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Mulig jeg tar grundig feil, men de to siste reklamene du beskrev minner meg om en (ganske ny) reklame for Hafslund eller et lignende vekterfirma. Denne gikk på en annen kanal enn NRK. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvis du er sikker på at det var å NRK, er det for en eller annen organisasjon. Det er kun organisasjoner som har lov til å reklamere på NRK, da rundt påsketider eller i romjula, husker ikke helt;) Forutsetter at man skiller mellom reklame og sponsing. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ok. Nå husker jeg ikke reklamene fra Hafslund da. Husker heller ikke når på året disse reklamene gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå