svve1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) ja jeg har nettopp fått windows 7 på min bærbare men den vil ikke kobles til internet. jeg har 1 annen maskin som kjører xp tråløs å en med kabel begge de funker det er kun windows 7 som er slik. jeg finner nettverket skriver inn koden det står koblet til men ingen internett tilgang hva kan det skylles? hvordan får jeg fikset det problemet takk på forhond Endret 12. februar 2010 av svve1 Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Trådløsnett dette er snakk om? eneste jeg kan tenke som kan være årsaken er driver problematik. å du er 100% sikker på at koden som skrives inn er helt riktig skrevet inn? Slå av krypptering på router å pørv og koble deg opp igjenn. fungrer det fint så er det drivern som kjøres. prøv å bytt den ut. Endret 19. februar 2010 av larrylu Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ja jeg har nettopp fått windows 7 på min bærbare men den vil ikke kobles til internet. jeg har 1 annen maskin som kjører xp tråløs å en med kabel begge de funker det er kun windows 7 som er slik. jeg finner nettverket skriver inn koden det står koblet til men ingen internett tilgang hva kan det skylles? hvordan får jeg fikset det problemet takk på forhond Hvis du har riktig passord men ikke klarer og koble til så er det nærliggende og tro at du kjører mac filtrering på routeren din. Da må du legge inn mac adressen til det trådløse nettverkskortet ditt i routerens access liste. Mac adressen er ofte referert til som fysisk adresse hvis du kjører en ipconfig /all i et "command"(Start->Kjør cmd) vindu. Adressen er bygd opp av 2 siffer en - 2 siffer osv.(xx-xx-xx-xx-xx-xx) Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du kan også prøve med nettverks kabel. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 ja jeg har nettopp fått windows 7 på min bærbare men den vil ikke kobles til internet. jeg har 1 annen maskin som kjører xp tråløs å en med kabel begge de funker det er kun windows 7 som er slik. jeg finner nettverket skriver inn koden det står koblet til men ingen internett tilgang hva kan det skylles? hvordan får jeg fikset det problemet takk på forhond Slå av kypteringen på routern! så får du svar på om det som er problemmet. hvis det løsnet feilen, fix maskienne etterpå slik at de får wpa/wpa2 støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå