Gå til innhold

BK: "Isfjell" i oslofjorden


Anbefalte innlegg

Hei

 

Var ute en kveld for å fotografere litt og jeg fikk veldig fasinasjon for denne ishaugen på en liten holme. Men jeg føler jeg ikke kom ordentlig til og blei litt skuffet når jeg kom hjem :)

Og jeg håper den er der neste gang jeg skal i området så fyr løs hva jeg kan forbedre meg på.

 

post-41504-1266001950_thumb.jpg

 

Canon 17-55 f/2.8 på 55mm

f/9

0,8 sec

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja dette var pent :cool:

 

Har ikke så mye negativt om det, spennende med solfarga is, sånt liker vi :new_woot:

Har muuuuligens gjort seg med en crop her, i underkant av de tre steinene på rad rett under berget, slik at vi ikke ser den forstyrrende bevegelige isen/råken (?) som ligger rett under der igjenn. Om du skjønner :dremel:

 

Da tror jeg du står igjenn med et renere bilde, og selv om himmel/hav da blir ca. midtstillt vil det være greit å forsøke det, pga linjer fra berget og ut mot høyre som kanskje vil rettferdiggjøre et slikt utsnitt.

 

?

 

Men veldig fint bilde, noe slikt jeg selv streber etter!

Lenke til kommentar

Jeg liker også stemningen her. Litt enig med Larsenio i at man kan eksperimentere med beskjæring, men jeg synes han er litt hardhendt. Jeg ville begrenset meg til å ta vekk den lille tangvasen (eller hva det nå er) i bunnen, så får det heller stå sin prøve at det er et lite isflak der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...