fluefiskern Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hei Var ute en kveld for å fotografere litt og jeg fikk veldig fasinasjon for denne ishaugen på en liten holme. Men jeg føler jeg ikke kom ordentlig til og blei litt skuffet når jeg kom hjem Og jeg håper den er der neste gang jeg skal i området så fyr løs hva jeg kan forbedre meg på. Canon 17-55 f/2.8 på 55mm f/9 0,8 sec Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Ikke vær skuffet over dette, liten gullklump detta Forgrunnen er bra, bakgrunnen også med små detajler som fanger blikket og får seer til å stirrer litt ekstra. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Ja dette var pent Har ikke så mye negativt om det, spennende med solfarga is, sånt liker vi Har muuuuligens gjort seg med en crop her, i underkant av de tre steinene på rad rett under berget, slik at vi ikke ser den forstyrrende bevegelige isen/råken (?) som ligger rett under der igjenn. Om du skjønner Da tror jeg du står igjenn med et renere bilde, og selv om himmel/hav da blir ca. midtstillt vil det være greit å forsøke det, pga linjer fra berget og ut mot høyre som kanskje vil rettferdiggjøre et slikt utsnitt. ? Men veldig fint bilde, noe slikt jeg selv streber etter! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg liker også stemningen her. Litt enig med Larsenio i at man kan eksperimentere med beskjæring, men jeg synes han er litt hardhendt. Jeg ville begrenset meg til å ta vekk den lille tangvasen (eller hva det nå er) i bunnen, så får det heller stå sin prøve at det er et lite isflak der. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hei og takk for tilbakemeldinger. Har to nye crop her etter deres "ønsker" Muligens dette? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hei og takk for tilbakemeldinger. Har to nye crop her etter deres "ønsker" Muligens dette? Må si jeg likte det første bildet best! Nydlig plasering av isflakene Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Det første av de tre siste ? eller første jeg postet? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Det ser ut til at balansen i bildet allikevel blir best i den ucroppede førsteutgaven. Men vi har i hvert fall fått se hva som skjer med bildet om saksen kommer frem... Lenke til kommentar
Suic Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Det første av de tre siste ? eller første jeg postet? Det første du postet Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Bra dere syns det første var best. Tegn på at jeg traff komposisjonen ganske bra før jeg trykket på avløserknappen noe jeg til en hver tid prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå