cFc Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da var det offisielt, på nyhetene på nrk. En av talsmannene til den islamske demonstrasjonen som hadde tusener av fremmøtte, 3000 tror jeg ble sagt. Her fikk en talsmann i ro og fred advare mot terror mot oss nordmenn. Hvis dette får fortsette vil det til slutt være for sent. Da vil vi få en 11. september og en 7. juni på norsk jord. Dette er ingen trussel, men en advarsel.Dette er ingen trussel, men en advarsel. sa Mohyeldeen Mohammad, som er talsmann for gruppen «De frivillige», i sin tale. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.6991394 Ja, hvis vi ikke stopper ytringsfriheten der det synes passende for muslimer som blir støtt så vil nok titalls, minst, av oss dø. Og det er direkte pga vår frekke ytringsfrihet som vi har hatt lenge før muslimer kom hit.. Frekt? Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Men husk.. det var ikke en trussel... bare en advarsel....... Endret 12. februar 2010 av sn9ken Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Men husk.. det var ikke en trussel... bare en advarsel....... Hjelper ikke hva han kaller det. En trussel er en trussel. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 lol, ingen trussel... bare en advarsel..... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Er en moralsk godkjenning til de som sitter og vurderer det. Når han sier at dette kan forårsake det, vil jo de som muligens vurderer å sette i gang med planlegging, få en talsmann i ryggen. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Men husk.. det var ikke en trussel... bare en advarsel....... Hjelper ikke hva han kaller det. En trussel er en trussel. doh??? i frykt for å høres alt for radikal ut selv.. kanskje det er faktisk noe sånt vi trenger så toskene som sitter å styrer landet her får opp øynene.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvor mye skal det egentlig til før noen stjeler en lastebil, fyller den opp med TNT og lar den gå opp i lufta ved Carl Johan en travel lørdag? Hva vil konsekvense være hvis feks, en gruppe muslimer står bak? Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 de vil få oppholdstillatelse, fordi de er forfulgt i sitt eget hjemland... de vil selvfølgelig få penger, og et sted å bo. Og politibeskyttelse. ja.. kan jo være at de blir satt i fengels, men ikke sikkert, for de var vel psykisk ustabile i gjerningsøyeblikket.. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fy faen for en idiot. Jeg lurer på om denne muslimen faktisk tror på den offisielle konspirasjonseventyrfortellingen. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vel, ja, mobber man noen lenge nok så tar de igjen og det ofte på den eneste måten de vet; ved vold. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 På tide at det blir fred i midt-østen slik at vi kan sende hjem disse hordene av mennesker som ikke hører hjemme her i norden. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det hadde vært det beste ja, men det blir nesten opp til kapitalistene som suger opp oljen som finnes i bakken der nede. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) jeg misstenker at vi går en spennende og utfordrende tid i møte. på både godt og vondt... Endret 12. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå er det på tide at vi sender det helvetes, unnskyld utrykket svartpakket hjem igjen. Merk, de som sier slikt, de som slåss, stjeler, og gud vet hva. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Konsekvensene blir ganske store for muslimske innvandrere vil jeg se for meg. For eksempel snikmord av muslimer , borgervern osv. Jeg forbeholder meg retten til å være nøytral i denne saken Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er forøvrig veldig viktig at alle befatter en sindig holdning. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen vil jo garantert gjøre hevn , hvertfall etter et bombeangrep på norsk jord. Det må vi ta med i beregningen Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) En sindig holdning er i alle fall umulig med alle de som kaster bensin på bålet ved å publisere karikaturene, spesielt når det eneste målet er å såre flest mulig muslimer og samtidig indirekte undergraver ytringsfrihetens makt ved å bruke den til å legitimere mobbing av folkegrupper. Hvor mye koster det "deg" å la være? Endret 12. februar 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 We are being set up. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Muslimer undertrykker kvinner og klikker vinkel pga et bilde. DEM KAN JO OPPFØRE seg litt mer da! Intrigrere seg i Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå