Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runket kjæresten men det tok tid før han kom..


Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

Titelen sier vel det meste. jeg og gutten min har vært sammen i ett par uker men i helga da jeg skulle overnatte så skulle jeg fullføre jobben hans for han siden vi ikke kunne ha sex pga jeg hadde mensen så vi bare lekte i senga. Greia er at når jeg runka han så følte jeg han aldrii kom det tok han ganske langt tid.. vil det si jeg gjør det her feil eller?

 

har følt det før at det tok eksen min veldig fort før han kom men ikke han her.. jeg prøvde å kysse han mens jeg gjorde alt det der og han følte seg frii for å beføle meg også men jeg skjønner ikke hvorfor det tok han så langt tid.. og når han spruta så var det heller ikke såå myee.. jeg er veldig usikker.. hva vil det sii? jeg er red for at han ikke likte det.. jeg ville ikke spørre han ennå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var mer som 6-7 minutter.. det mener jeg er langt tid.. men det var ikke halvtime.. men jeg vet ikke.. følte uansett det ikke ble sånn som han ville det skulle bli men han sa ikke noe mer liksom. jeg vasket henda mine og vi la oss for å sove..

Lenke til kommentar

6-7 minutter er absolutt ikke lenge. At du sitter igjen med følelsen av at det kanskje ikke var helt som han ville, må du bare prøve å slå fra deg. Dette er sånt man lærer etter hvert, og om han ikke vil fortelle deg hvordan han liker det, kan han ikke forvente annet enn at du gjør det sånn du tror er best. Hvis han ikke forteller det på eget initiativ, kan du jo spørre "er dette godt?" eller "liker du det sånn?" neste gang du runker ham.

Lenke til kommentar

Tusen takk for at dere svarte.. han nevner jo støtt hvor attraktiv og fin jeg er. han sier alltid hvor mye han har lyst på meg så når jeg skulle runke han så trodde jeg ikke at det skulle være stort problem men jeg hadde bare rar følelse at jeg gjorde alt feil.. godt mulig jeg overdriver og var litt usikker..

Lenke til kommentar
men jeg skjønner ikke hvorfor det tok han så langt tid.. og når han spruta så var det heller ikke såå myee.. jeg er veldig usikker.. hva vil det sii? jeg er red for at han ikke likte det.. jeg ville ikke spørre han ennå..

 

Don`t worry, be happy! :)

Helt normal adferd hos gutta så det så. Du vil nok oppleve mye variasjoner i slike tilfeller, det kan jeg love.

Lenke til kommentar

Om det ikke kom mye kan det godt tenkes han allerede hadde tømt seg tidligere. Hvis dette er tilfellet så tar det enda lengre tid neste gang til å komme. 6-7 minutter er heller ikke særlig lenge, det er faktisk en veldig god tid tatt til betraktning hvor ille jenter generelt er til å runke det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...