Gå til innhold

Drammen den mest Harry plassen i Norge?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-14 13:23, fondus skrev:

drammen er harrystedet i norge?

joa, ekstremt harry der, men et sted som kalles Valdres er enda mer harry
:grin:

nå er ikke valdres et bestemt sted da, det er betegnelse på et større omåde som strekker seg over flere kommuner i oppland. He he måtte bare rette på det. Flisespikking er gøy :smile:

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som tidligere nevnt vil jeg si at Bø er rimelig harry ja... Men jeg vil si at Notodden stiller like høyt evnt. høyere i harry-faktor. MYE råning der ja... Syns ikke Drammen virker like harry som disse to.

I tillegg har vi da seff Kongsberg, min kjære hjemby, med rimelig høy råne-prosent blant befolkningen... Dessuten det høyeste antall kebab-sjapper per innbygger jeg noen gang har sett, noe som jeg syns begynner å bli småharry etterhvert...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 10:41, nerd-light skrev:

nå er ikke valdres et bestemt sted da, det er betegnelse på et større omåde som strekker seg over flere kommuner i oppland. He he måtte bare rette på det. Flisespikking er gøy :smile:

mvh nerd-light

kan det tenkes at jeg mente hele regionen?

Lenke til kommentar

borre skrev (2002-06-12 01:04):

Semesteravgiften er ikke så stor da; 350 kroner eller noe sånt.

Dessuten er det jo veldig enkelt å få seg studenthybel med 100mbit, f.eks. i Trondheim. Må selvsagt planlegges litt godt i forveien - her er løsningen;

* Søk om opptak til frie studier ved NTNU - alle kommer inn - søknadsfrist 15 april.

* Vent til sommeren/høsten og svar på tilbudet ifra SO.

* Søk på studenthybel hos SiT.

* Betal semesteravgift

* Meld deg opp i noen jallafag - du trenger selvsagt ikke å gå på undervisning, kjøpe bøker eller noe som helst.

* Vent til du får tilbud om hybel - kanskje må du vente noen måneder, eller kanskje får du med en gang :smile:

* Flyttetid!

* Kjøp nettverkskort - 10/100 mbit avhengig av hvor du havner.

* Er du ekstra slu, så bor du hjemme hos mor&far, plasserer en bærbar inne på en tom hybel og fjernstyrer den med f.eks. VNC. Stikk innom en eller to ganger i uken og hent godsakene.

* Pass på at du ikke uploader/downloader alt for mye - da kommer ITEA og tar deg :razz:

* Betal hybelleien punktlig.

* Hybelen din skal nå være din i minst 1 år - frem til SiT meget mulig krever bevis på at du er student (min. 5 vt/semester du har bodd der).

Herligheten koster for min del ca. 1900,- i måneden = 22800 i året. Med tanke på alt du sparer på *host* *kremt* programvare, så er det inntjent på noen minuter :razz:

Med tanke på at du nå også er student, så yter du godt av billigere buss, tog, båt, avis, osv...

Metoden benyttes på eget ansvar, og alle økonomiske/fysiske/mentale tap dekkes av deg selv.

Og så klager studentene på at de har lite penger. :grin: :grin:

Kjetil

[ endret av Kjetil Lura den 2002-06-23 18:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...