nerd-light Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 13:23, fondus skrev:drammen er harrystedet i norge?joa, ekstremt harry der, men et sted som kalles Valdres er enda mer harry nå er ikke valdres et bestemt sted da, det er betegnelse på et større omåde som strekker seg over flere kommuner i oppland. He he måtte bare rette på det. Flisespikking er gøy :smile: mvh nerd-light Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Som tidligere nevnt vil jeg si at Bø er rimelig harry ja... Men jeg vil si at Notodden stiller like høyt evnt. høyere i harry-faktor. MYE råning der ja... Syns ikke Drammen virker like harry som disse to. I tillegg har vi da seff Kongsberg, min kjære hjemby, med rimelig høy råne-prosent blant befolkningen... Dessuten det høyeste antall kebab-sjapper per innbygger jeg noen gang har sett, noe som jeg syns begynner å bli småharry etterhvert... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 10:41, nerd-light skrev:nå er ikke valdres et bestemt sted da, det er betegnelse på et større omåde som strekker seg over flere kommuner i oppland. He he måtte bare rette på det. Flisespikking er gøy :smile:mvh nerd-light kan det tenkes at jeg mente hele regionen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 borre skrev (2002-06-12 01:04): Semesteravgiften er ikke så stor da; 350 kroner eller noe sånt. Dessuten er det jo veldig enkelt å få seg studenthybel med 100mbit, f.eks. i Trondheim. Må selvsagt planlegges litt godt i forveien - her er løsningen; * Søk om opptak til frie studier ved NTNU - alle kommer inn - søknadsfrist 15 april. * Vent til sommeren/høsten og svar på tilbudet ifra SO. * Søk på studenthybel hos SiT. * Betal semesteravgift * Meld deg opp i noen jallafag - du trenger selvsagt ikke å gå på undervisning, kjøpe bøker eller noe som helst. * Vent til du får tilbud om hybel - kanskje må du vente noen måneder, eller kanskje får du med en gang :smile: * Flyttetid! * Kjøp nettverkskort - 10/100 mbit avhengig av hvor du havner. * Er du ekstra slu, så bor du hjemme hos mor&far, plasserer en bærbar inne på en tom hybel og fjernstyrer den med f.eks. VNC. Stikk innom en eller to ganger i uken og hent godsakene. * Pass på at du ikke uploader/downloader alt for mye - da kommer ITEA og tar deg :razz: * Betal hybelleien punktlig. * Hybelen din skal nå være din i minst 1 år - frem til SiT meget mulig krever bevis på at du er student (min. 5 vt/semester du har bodd der). Herligheten koster for min del ca. 1900,- i måneden = 22800 i året. Med tanke på alt du sparer på *host* *kremt* programvare, så er det inntjent på noen minuter :razz: Med tanke på at du nå også er student, så yter du godt av billigere buss, tog, båt, avis, osv... Metoden benyttes på eget ansvar, og alle økonomiske/fysiske/mentale tap dekkes av deg selv. Og så klager studentene på at de har lite penger. :grin: Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-06-23 18:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå