Rampage^ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har noen et script som viser nye meldinger i hotmail? og eventuelle andre ting jeg trenger for å få det til å virke? Jeg har lyst til å se når jeg får nye meldinger i innbox og junk. Trenger ikke vise avsender, bare at det har kommet ny mail. Jeg har satt Conky til å oppdatere hvert sekund, er det problematisk? Det vil vel ikke funke at Conky sjekker mailen min hvert sekund på nettet. Lenke til kommentar
Jonas17 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det kan du gjøre lett med og sette inn Hotmail: ${pop3_unseen pop3.live.com bruker passord} Forrøvrig er http://conky.sourceforge.net/variables.html en bra side og sjekke kommandoer på Lenke til kommentar
thermos Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg får ikke dette til å virke. [email protected]: ${imap_unseen imap.gmail.com [email protected] PASSORD} [email protected]: ${pop3_unseen pop3.live.com [email protected] PASSORD} En er imap og den andre pop3. Skal returnere antall uleste mailer, men det står bare 0. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Usikker når det gjelder hotmail, men gmail bruker ikke standard port. Står også i linken som du finner ovenfor at om ikke standard port er brukt må du spesifisere porten som skal brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå