Romis Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Jeg har akkurat reformatert, og siden jeg brukte en versjon av XP pro som var Engelsk, så er språkinnstillingene satt til Engelsk, jeg satt de tilbake og var fornøyd, men istede for å holde seg på norsk layout, endrer den seg til EN hele tiden. Hvordan kan jeg få den til å holde seg på NO hele tiden? Uansett? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kontrollpanel -> Region and location -> Keyboards and Languages -> Change keyboards -> Velg Norwegian -> Slett English. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg fant det ikke. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Slik kommer du til den i XP: Slik viser du språklinjen (med klassisk visning i Kontrollpanel): Klikk Start og Kontrollpanel, og dobbeltklikk deretter Innstillinger for region og språk. I kategorien Språk klikker du Detaljer under Teksttjenester og inndataspråk. Under Innstillinger klikker du Språklinje. Merk av for Vis språklinjen på skrivebordet. Se her: http://support.microsoft.com/kb/306993 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Det funket, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå