Lodbrok Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei Jeg skal på folkehøyskole og har tenkt meg på en adventure linje, hvor vi reiser til typ Kina og egypt osv. Men, det ser ut til at det kanskje ikke blir noe av. Jeg har en ganske så tander mage og har hatt laktoseintoleranse sidn jeg var liten (selvom jeg har vokst av meg det meste av den allergien, kan det fortsatt slå ut av de minste ting). Med andre ord jeg kommer til å sitte på skåla hele turen til kina o.l områder. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Noe vaksine eller medisin jeg kan gå på for å klare å spise den maten de har der? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sikker på det er mat og ikke stress som utløser det? Jeg hadde såkalt "stressmage" slik at om jeg reiste så ja "tenkte" jeg meg til mageproblemer. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Rimelig sikker på at det er mat, reagerer på sånn type mat her hjemme også. Har forsåvidt litt stressmage også, men tror nok ikke at det er det som er problemet ettersom at jeg sliter med problemet her hjemme også Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har problem med magen når jeg er ute å reiser selv. Jeg tror det er en kombinasjon av stressmage, endring i måltidsmønster og mat type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå