poe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 X1 er en kongetelefon, som overgår det meste i sitt segment. Det er jo ikke så rart, den er jo produsert av HTC. Produsert, med sine mangler, av HTC, konstruert i sin fortreffelighet av SE. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, X1 ja Det er og blir et faktum at Nokia er ganske overlegen når de gjelder de lavere prisklasser, med unntak av enkelte Samsung-modeller. Nokia 2760 var en enorm salgssuksess, og 2720 Fold er en verdig arvtager. Lenke til kommentar
poe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, X1 ja Det er og blir et faktum at Nokia er ganske overlegen når de gjelder de lavere prisklasser, med unntak av enkelte Samsung-modeller. Nokia 2760 var en enorm salgssuksess, og 2720 Fold er en verdig arvtager. Overlegen i antall solgte eksemplarer, kanskje. Overlegen i design, brukeropplevelse og kvalitet, neppe. Jeg har en billigmodell fra Nokia, og ettersom jeg er vant til Se, klarer jeg rett og slett ikke bruke den. Den klarer ikke følge med i moderat tempo når jeg navigerer i menyene, og hadde den enda klart å huske hva jeg trykket på, og det kun var skjermbildet som lagget, så hadde jeg sikkert kunnet klart å venne meg til den. Men det er hele telefonen som ikke klarer å henge med. Søppel, kaller jeg slikt. Søppel som NokiAmobil hyller og kaster 5-ere etter. Seriøst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg