Gå til innhold

ny telefon til kjæresten touch

kasamo2

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en ny mobil til kjæresten den skal ha bra kamera ikke veldig bra, men 5megapiksler er bra for hu så det er det jeg mener med bra. Må ha touch screen. fordel med sånn tastatur med qwerty. Men det er ikke så viktig siden den ikke skal bli sånn kjempe dyr.

Altså

*greit/bra kamera

*rosa:P eller sort/hvit men rosa er best.

å jeg har ikke tenkt noe særlig dyrere en 2000kr, men dere kan komme med forslag til dyrere men spørrs. Den jeg har sett på er Lg KU990i viewty Men vet ikke helt hva som er bra osv. Jeg takker på all hjelpen jeg får fra dere:) Vis dere lurer på noe bare spørr:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller har funnet ut at dette skal være valentine, ett årsgave å bursdag, så da kan jeg gå høyere i pris. Hva med denne? Samsung s8000 Jet det er vel ikke så mye bedre mobiler til prisen der ute? Når jeg kan får den til 2400kr på pixmania? Men hvordan er garantien der osv? Er dette en fin mobil? Jeg har sykt lyst på den selv må jeg si:) men lar utrolig nok hu komme først:P finner meg nok noe annet jeg:P

Har bestemt meg for å kjøpe samsung jet til hu:) Håper hu blir glad:D Hu ønsker seg den veldig. Men på pix er det ikke norsk meny på den. er det noen mulighet jeg kan gjøre for at den får norsk meny? eller hvor kan jeg kjøpe den så billig så mulig med norsk meny, som ikke er brukt mobil da.

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...