Maxiraze Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Etter at jeg har hatt mye problemer med xbox360 som mediasenter bestemte jeg meg får å skaffe noe annen og det ble en Dune. Men nå har jeg litt problemer med hvordan jeg bruker den riktig. Jeg følte ikke at guiden som var med var til noe stor hjelp. Jeg har lyst til å streame filmer fra PCen men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg har prøvd med PS3 mediaserver nå og det funker, men filmer som er 720p eller mere vil ikke funke, det funket heller ikke med tekst. Jeg lastet ned teskts fil ".srt" til en film. Filmen er også lastet ned så det er en avi fil. Filmen funket før jeg la inn tekst på den (jeg la .srt fila i samme mappe som filmen og klatet den samme navn osv) Det var noen som anbefalte og ikke bruke PS3 mediasenter men og bare share mappen med filene i. Jeg finner PCen min på Dune men jeg finner ikke noen filer eller mapper når jeg åpner PCen min. HJELP! noen jeg har så lyst og sette igang å se fullhd filmer uten problemer med hakking etc Kan hende noe ser at detter er en kopi fra et annet forum men jeg vil virkelig ha hjelp og kan hende det er andre som svarer her. Endret 13. februar 2010 av Maxiraze Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 eneste jeg som har vært dum nokk til å kjøpe denne maskina eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå