Gjest avstandsucks Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er i et forhold der avstanden er midlertidig stor og har lyst gjøre noe fint/søtt på valentine. Jeg kommer ikke på så mye annet smart enn å ringe å si jeg er glad i henne og hva hun betyr for meg Men har dere noe andre tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan jo sende i posten, men kanskje litt sent nå. Du kan ringe, si hvor glad du er i henne, og spørre om dere kan ta Valentins dagen en annen gang. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvis du har mulighet, så tror jeg det vil hjelpe om du stepper opp på døra. Hun blir nok nokså overrasket og hvis du har med sjokolade / blomster så er du en sikker vinner i min bok ;p Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvis du ikke kan gå på døra kan man ikke sende sånn blomsterbud eller hva det heter?? Lenke til kommentar
Gjest avstandsucks Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde det å møte henne vært aktuelt hadde jeg gjort alt for det.. Blir nok å ringe henne, si jeg er glad i henne og at vi tar det igjen med en kveld for oss to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå