Gå til innhold

Alternativer til Dell XPS M1330


Blaa

Anbefalte innlegg

Jeg har frem til nå hatt en Dell XPS M1330 med led-skjerm, som jeg har vært veldig godt fornøyd med. Det har vært et par episoder med at bakbelysningen har dødd for meg men de problemene har blitt tatt hånd om av Dell og blitt byttet på garanti.

 

Natt til onsdag døde hovedkortet på maskinen, og Dell skal ha 4.800,-/5.600,- for å bytte det. De vil ikke selge meg et nytt hovedkort for å bytte selv. Maskinen er ikke mer enn knapt to og et halvt år gammel, men ble kjøpt på firmakonto så forbrukerkjøpsloven og 5-års reklamasjonsrett kan ikke brukes i dette tilfellet. Så da vurderer jeg sterkt å heller gå til innkjøp av en ny maskin, i stedet for å få den gamle reparert.

 

Det mest klare alternativet til min Dell XPS M1330 er jo selvsagt Dell Studio XPS 13, og denne ligger på ca. 10.000,- med:

 

Prosessor: Intel Core 2 Duo P8700

Skjerm: 1280x800 White-LED display

Minne: 4GB

Harddisk: 500GB

Skjermkort: GeForce 210M 512MB

Bluetooth, Wlan, cd/dvd-brenner, webcam...

 

Hvilke andre alternativer finnes der ute, men ca samme spesifikasjoner og pris inntil kr. 10.000,-??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spiller du? om ja ville jeg ventet pa sony sin nye z class.

 

Bruksområder er film, musikk, kontorapplikasjoner, surfing, generell hjemmebruk.

Ikke veldig mye spilling...

 

Asus UL30 likte jeg designet på, men den mangler cd/dvd brenneren...

Endret av Blaa
Lenke til kommentar
spiller du? om ja ville jeg ventet pa sony sin nye z class.

 

Bruksområder er film, musikk, kontorapplikasjoner, surfing, generell hjemmebruk.

Ikke veldig mye spilling...

 

Asus UL30 likte jeg designet på, men den mangler cd/dvd brenneren...

Det kommer en Asus UL30JC og som har optisk drev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...