Blaa Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har frem til nå hatt en Dell XPS M1330 med led-skjerm, som jeg har vært veldig godt fornøyd med. Det har vært et par episoder med at bakbelysningen har dødd for meg men de problemene har blitt tatt hånd om av Dell og blitt byttet på garanti. Natt til onsdag døde hovedkortet på maskinen, og Dell skal ha 4.800,-/5.600,- for å bytte det. De vil ikke selge meg et nytt hovedkort for å bytte selv. Maskinen er ikke mer enn knapt to og et halvt år gammel, men ble kjøpt på firmakonto så forbrukerkjøpsloven og 5-års reklamasjonsrett kan ikke brukes i dette tilfellet. Så da vurderer jeg sterkt å heller gå til innkjøp av en ny maskin, i stedet for å få den gamle reparert. Det mest klare alternativet til min Dell XPS M1330 er jo selvsagt Dell Studio XPS 13, og denne ligger på ca. 10.000,- med: Prosessor: Intel Core 2 Duo P8700 Skjerm: 1280x800 White-LED display Minne: 4GB Harddisk: 500GB Skjermkort: GeForce 210M 512MB Bluetooth, Wlan, cd/dvd-brenner, webcam... Hvilke andre alternativer finnes der ute, men ca samme spesifikasjoner og pris inntil kr. 10.000,-?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Asus UL30VT Acer aspire 3935: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-...oductTabcontent er et par kandidater i 13" klassen. Lenke til kommentar
chr Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 spiller du? om ja ville jeg ventet pa sony sin nye z class. Lenke til kommentar
Blaa Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) spiller du? om ja ville jeg ventet pa sony sin nye z class. Bruksområder er film, musikk, kontorapplikasjoner, surfing, generell hjemmebruk. Ikke veldig mye spilling... Asus UL30 likte jeg designet på, men den mangler cd/dvd brenneren... Endret 13. februar 2010 av Blaa Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 spiller du? om ja ville jeg ventet pa sony sin nye z class. Bruksområder er film, musikk, kontorapplikasjoner, surfing, generell hjemmebruk. Ikke veldig mye spilling... Asus UL30 likte jeg designet på, men den mangler cd/dvd brenneren... Det kommer en Asus UL30JC og som har optisk drev. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eventuelt vent på at nVidia Optimus kommer til 13". ASUS UL30JC som nevnt over, for eksempel. Lenke til kommentar
Blaa Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Eventuelt vent på at nVidia Optimus kommer til 13". ASUS UL30JC som nevnt over, for eksempel. Likte Asus UL30JC, men fant ikke noen slippdato på den? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har ikke sett noe, jeg heller. Kom over den på Anandtech via nVidia Optimus. Her er i alle fall et bildegalleri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå