TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 CV: veldig beta atm. mitt navn adresse+poststed Epost: XXXXXXX Telefon: 00000000 (mobil) Utdanning: IKT-servicefag VG2 TIP VG1 Ungdomsskole Barneskole Søknad: Søknad om lærlingsstilling i XXXXXXXX kommune. Jeg er født og oppvokst i XXXXXXXX. Jeg har i mange år hatt stor interesse for data. Jeg liker godt både å bruke kunnskapen jeg har og finne ut av nye ting. I fritiden min går det mye tid til data, film og spilling. Jeg driver også med noe videoredigering og klatring. Jeg er nå i mitt siste halvår på skole og håper på å komme ut i lære etter det. Kan gjerne jobbe en del i sommerferie også. Har på skolen lært om å sette sammen en PC fra bunnen, litt server og programvare som Photoshop, Dreamweaver, Audacity og Office. Har kunnskap innenfor Windows XP, Windows Vista, Windows 7 og litt Windows server 2003. Er ganske god til å løse problemer. Kan jeg det ikke fra før, lærer jeg det ganske fort. Liker godt å hjelpe folk med både å fikse PC’ene deres og hjelpe med programvare. Jeg er en hyggelig og positiv person som liker å hjelpe andre. Har ingen problemer med å jobbe overtid for å få oppgaven utført. Jeg liker varierte og utfordrende arbeidsoppgaver både innenfor ting jeg kan, og andre ting jeg ikke er så godt kjent med så jeg utvider kunnskapsfeltet mitt. Med vennelig hilsen XXXXXXXX Noe jeg kan forbedre? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Var jo bra den litt lang muligens Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 ops.. trodde den var for kort jeg xD Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Nei den er heller for lang enn for kort, dette skal ikke være skjønnlitteratur Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 I tillegg trenger du ikke å legge til barne- og ungdomsskole under utdanning. Dette er noe alle har, og dermed ingen vits å nevne. Hvor du er oppvokst gir også den som leser søknaden din en god faen i. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 I tillegg trenger du ikke å legge til barne- og ungdomsskole under utdanning. Dette er noe alle har, og dermed ingen vits å nevne. Hvor du er oppvokst gir også den som leser søknaden din en god faen i. Den var mest pga lærlingplassen er på samme stedet, men oki. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 hvis du er oppvokst på samme sted som du bor ser de jo dette på adressen. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 CV: veldig beta atm. mitt navn adresse+poststed Epost: XXXXXXX Telefon: 00000000 (mobil) Utdanning: IKT-servicefag VG2 TIP VG1 Ungdomsskole Barneskole Søknad: Søknad om lærlingsstilling i XXXXXXXX kommune. Jeg er født og oppvokst i XXXXXXXX. Jeg har i mange år hatt stor interesse for data. Jeg liker godt både å bruke kunnskapen jeg har og finne ut av nye ting. I fritiden min går det mye tid til data, film og spilling. Jeg driver også med noe videoredigering og klatring. Jeg er nå i mitt siste halvår på skole og håper på å komme ut i lære etter det. Kan gjerne jobbe en del i sommerferie også. Har på skolen lært om å sette sammen en PC fra bunnen, litt server og programvare som Photoshop, Dreamweaver, Audacity og Office. Har kunnskap innenfor Windows XP, Windows Vista, Windows 7 og litt Windows server 2003. Er ganske god til å løse problemer. Kan jeg det ikke fra før, lærer jeg det ganske fort. Liker godt å hjelpe folk med både å fikse PC’ene deres og hjelpe med programvare. Jeg er en hyggelig og positiv person som liker å hjelpe andre. Har ingen problemer med å jobbe overtid for å få oppgaven utført. Jeg liker varierte og utfordrende arbeidsoppgaver både innenfor ting jeg kan, og andre ting jeg ikke er så godt kjent med så jeg utvider kunnskapsfeltet mitt. Med vennelig hilsen XXXXXXXX Noe jeg kan forbedre? Har merket en del som kan stykes. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 han burde ikke fjerne interesser da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå