MarqsK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei Kompisen min har tenkt til å kjøpe seg pc og så såg jeg litt på denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20333574 Noen som har noen formeninger om den? Det står jo at han har overklokka prossesoren, vil det si at den blir fortere ødelagt? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hmm, vanligvis er jeg skeptisk til å kjøpe brukt PC, da du kan få en ganske mer vass PC om du kjøper ny (vil nok koste noe mer enn 4 lapper da), men dette så egentlig ikke så værst ut. Annonsen virker seriøs (selv om selgeren pynter litt for mye på sannheten for min del). Han skriver ikke hvorfor han selger PCn, selv om jeg antar han skal kjøpe en ny. Ifølge annonsen kjører den med en Noctua-kjøler, som skal kunne kjøle ned en overklokket prosessor rimelig greit, tror ikke levetiden blir et problem der. Men før jeg kommer med formeninger. Hva har du tenkt til å bruke maskinen til? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Det blir for det meste spilling av de fleste spill. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 3870x2 er ikke noe særlig bra til spill. Utover skjermkortet så ser det vel ok ut. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Det står jo at det tar Crysis og COD på fullt.. Men siden den bare koster 4K kan man jo kjøpe et 5870 og kjøre SLI f.eks Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 heter CrossFireX i ATI verden, men nå ville jeg heller gått for en radeon 5850 Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Att kjølingen er god nokk til clock'ingen er en ting, men kommer an på hvordan man har klokket CPU'en. Levetiden blir uansett redusert, om ikke mye så litt. Samt du har ingen garangti om noe ryker. Ellers helt grei pc Lenke til kommentar
NO_PC Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 kan noen se på denne listen, og så om denne pcen er bra, om den virker. og om det er noe som jeg bør endre på https://prisguiden.no/profil/lister/95227 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ehm, excuse me, this is my topic.. Neida Angående pc'en du linka til, så mener jeg og ha hørt at EcoGreen hardisker er tregere enn vanlige? Endret 13. februar 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
NO_PC Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Men det er en bra pc som vil fungere? Når jeg setter den sammen Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men det er en bra pc som vil fungere? Når jeg setter den sammen CPU vifta er ikke lagd til den sokkelen CPU bruker. AM2 og AM3. Og ecoGreen er kjent for litt tregere hastighet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå