Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spiller med AUX og USB - Prisklasse 2000

Panny60

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med ny spiller i bilen min, greia er at jeg ikke har så mye peiling på bilspillere. Jeg trenger en spiller med AUX og USB, og minst 1 linjeutgang til forsterker. Har sett på en del spillere, og noen har 24 bit DA converter. Vil dette gi bedre og klarere lyd? Dessuten oppgis det forskjellig volt på linjeutgangene, noen spillere har 2v andre 2.5 og en jeg så hadde 4v. Vil høyere volt i bedre lydkvalitet?

Kan strekke meg til 3000 kr om det er verdt den ekstra tusenlappen, kan kjøpe brukt også, så om dere vet om noen bra spillere som koster 4000-5000 tusen, så ikke nøl med å poste dem her :).

Sett litt på en spiller fra kenwood med BT, USB og AUX samt 1 linjeutgang: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20838312

Og en Sony med USB, AUX og 24 bit DA: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20821328

Er dette gode spillere?

Endret av Panny60
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
=), da tror jeg, at jeg går for en pioneer spiller. Den som selges på pixmania er grei til den prisen? Kan strekke meg noen hundrelapper til om nødvendig =)

Jeg har også lyst på en sånn Pioneer fra pixmania. Kjøp en til meg også da :D

Men fra spøk til alvor, den spilleren skal visst være verd pengene til di grader...

Hvordan er Alpine i forhold til Pioneer på lydkvalitet i den prisklassen?

Det lurer jeg også på...

Lenke til kommentar
=), da tror jeg, at jeg går for en pioneer spiller. Den som selges på pixmania er grei til den prisen? Kan strekke meg noen hundrelapper til om nødvendig =)

Men fra spøk til alvor, den spilleren skal visst være verd pengene til di grader...

Det lurer jeg også på...

Hehe, skulle gjerne ha kjøpt en til deg og om jeg hadde penger, men akkurat nå lever jeg på master cardet mitt :p

Får lønning den 24, så kanskje du har noe å se fram til om jeg har penger til overs =).

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på...

Hehe, skulle gjerne ha kjøpt en til deg og om jeg hadde penger, men akkurat nå lever jeg på master cardet mitt :p

Får lønning den 24, så kanskje du har noe å se fram til om jeg har penger til overs =).

Hehe! Ja det høres VELDIG bra ut :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...