Julekula Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei . . . lurer på om det er relativt lett å finne game på Red Faction . . . Sist jeg prøve fant jeg ikke games lett og begynner å lure på om dette er et døende spill? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette er et spill som har havnet i skyggen av mangen andre gode titler! Men personlig syns eg spillet var bra dei første 25 minutta, så va eg lei. Dette spillet syns eg rett å slett var en flopp! Eneste eg syns som var imponerende var fysikken Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Dette er et spill som har havnet i skyggen av mangen andre gode titler! Men personlig syns eg spillet var bra dei første 25 minutta, så va eg lei. Dette spillet syns eg rett å slett var en flopp! Eneste eg syns som var imponerende var fysikken hmm . . . jeg har gått igjennom story moden og tenkte jeg kanskje skulle prøve multiplayer igjen, men det er vanskelig å finne game, så jeg lurer på om noen har et ca. nummer på om det faktisk spilles lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå