Bister Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hei. Skal begynne på særemnet i dag, men sliter litt med å finne problemstilling. Så lurte på om noen kan fortelle meg hvordan en god problemstilling ser ut, eventuellt om noen hadde hatt en god problemstilling til meg Har lest Varg Veum – Dødens Drabanter (2006). Har sett Varg Veum – Kvinnen i Kjøleskapet og Varg Veum – Bitre Blomster på film Håper på svar! Endret 12. februar 2010 av Bister Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan skrive om hovedpersonens utvikling gjennom bøkene/filmene, eller hvordan han etterforsker og løser sakene sine. Eller kanskje en kombinasjon? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Var noe lignende det jeg også tenkte på. Men tror jeg må ha to problemstillinger, så kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er så frekk å kapret tråden! Jeg tok en sjangse å lånte meg Stalingrad av Antony Beevor på lydbok å tenkte jeg kunne lese den, så se endel filmer om samme tema for så å sammenligne realisme eller noe sånt. Men så er jeg veldig usikker på om dette vil være en godtatt oppgave. Greit å vite det før jeg kjører på med denne 17 timer lange lydboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå