August. Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vi har hatt et prosjekt på skolen som gikk ut på å lage en reklamefilm. Vi brukt ca 5 timer på filminga og +- 20 timer på redigeringen. Her er det ferdige arbeidet - Se gjerne i 1080p. Se filmen hos Youtube Ettersom at vi ikke er særlig gamle og dette er første gang vi prøver ut slike effekter ser det ganske "jalla" ut Håper på tilbakemledinger Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Haha, latterlig bra Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 hehe, ingenting som er gøttere en prim nei. Veldig morsom utførelse, hvordan program er det redigert i? Hadde vært gøy å prøvd noe lignende selv:) Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) hehe, ingenting som er gøttere en prim nei.Veldig morsom utførelse, hvordan program er det redigert i? Hadde vært gøy å prøvd noe lignende selv:) Vegas og Adobe after effects ;D Hvilken Vegas versjon det er, er jeg usikker på ettersom at det ikke var jeg som sto for redigeringen. Endret 12. februar 2010 av jottnegen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Morsom film. Endret 4. mars 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Alt untatt den fireballen var helt konge! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hahahah, wow. Hadde veldig låge forventningar til detta, men det var jo kjempestiligt Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Genialt! men slossescenen kunne vert litt kortere. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 jeg synes den var jævlig stilig jeg. Godt gjort gutta Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 jeg synes den var jævlig stilig jeg. Godt gjort gutta Haha, takk folkens Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bra lagd Råkul Men enig i at ildkulen ble for mye... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvem er du Jottnegen? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 "Hey guys, Andrew Kramer here for videocopilot.net, and welcome to another very exciting tutorial" - har du hørt dette før TS? neida, berre tullar. Filmen var rimelig godt gjennomført, særleg imponert over kameraføring, ser ut som dykk har tenkt på det meste fra aksebrudd til perspektiv- ellers stort sett flotte spesialeffektar Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nydelig arbeid gutta! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 imponerende arbeid! Håper dere hadde det like gøy når dere lagde filmen som jeg hadde av å se på den! Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 "Hey guys, Andrew Kramer here for videocopilot.net, and welcome to another very exciting tutorial" - har du hørt dette før TS? neida, berre tullar. Filmen var rimelig godt gjennomført, særleg imponert over kameraføring, ser ut som dykk har tenkt på det meste fra aksebrudd til perspektiv- ellers stort sett flotte spesialeffektar Haha, jo. Den har vi hørt. Men ikke jeg som sto for redigeringen tough. Kameravinkler osv. Var noe vi hadde tenkt ut en stund, og ble rimelig fornøyd selv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå