BmOnline Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Jeg har tenkt å forsøke å lage til et oppsett hvor jeg benytter GPS sammens med disse digitale bilderammene som man får kjøpt i dag. De kan du jo kople en minnepenn til, så viser de bilder og f.eks film filer. Det hadde jo vært beint ut snoopt å fått Gpsen til å vise kartet på denne, så hadde det blitt mye større i enn det som er i hånd-holdte Gps. Saken er jo den at det jo går an å installere os i minnepenn + + så det hadde vært morro å forsøke. Man får tak i en usb hub slik at man kan kople opp to usb til skjermen, da kan man også kople til et tastaur, trådløst-. Er der noen som kunne tenke seg at dette kunne la seg realisere? Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Tror jeg blir vanskelig, hvilken HW har du i bilderammen for å kjøre et OS? Sannsynligvis ikke noe i nærheten av det som kreves for en slik løsning uten å lage OS'et selv... Endret 12. februar 2010 av AndreM Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Tror jeg blir vanskelig, hvilken HW har du i bilderammen for å kjøre et OS? Sannsynligvis ikke noe i nærheten av det som kreves for en slik løsning uten å lage OS'et selv... Mulig det går ann å kjøre os i minnepennen vettu. Du ser jo at bilder og film kan kjøres i rammen, mulig man kan legge dette i minnet som fins i cipen i rammen? (Dvs bilderammen.) Det er sikkert mulig å få dette til, tror jeg. Vennligst BmOnline Jeg har lyst å kjøpe meg en ramme og teste dette ut. Mulig rammen har et minne med god plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå