Gå til innhold

Hvem er han?

theresaaa

Anbefalte innlegg

Ok, takk skal du ha. Forvirret med god grunn, for det var virkelig poengløst og bidro kun til avsporing.

Ja.. Å oppklare noe pga din manglede forstålelse, det er poengløst.

Jo, jeg er vel enig ihvertfall nå som du har opplyst meg litt om hvor verdiløst det er å prøve å lære deg noe.

Tenke er ikke interessant. Enda mindre å debatere på et forum som heter Diskusjon! Nei, her skal vi helst bare sitte å bable om fotball på TV og 3'erne vi får i mattematikk, det er fett. Her er siden for deg, vettu.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du misforsto, jeg satte pris på at du forklarte det hun prøvde å få fram. Det var det hun(?) sa som var poengløst og bidro kun til avsporing. De andre greiene du kom med derimot... Uansett, ikke vær så hårsår, det passer deg ikke. Nettby har jeg aldri hatt en bruker på, men kanskje du har prøvd det, hva vet jeg.

Du trenger ikke å svare på dette, for jeg gidder ikke å følge opp sånt mas lengre.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å svare på dette, for jeg gidder ikke å følge opp sånt mas lengre.

Se, jeg svarer! :tease:

Var lett for meg å missforstå der og da, men å dobbelt-sjekke at jeg fortsatt synes det er lett, er noe jeg evt må gjøre en gang senere :p

Fint at det ikke var rettet mot meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...