Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota Avensis 2001 modell som har liten plass.........

sunriise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til gasspedalen der skoen berører bremsepedalen. Er et skikkelig stressmoment når skoen henger igjen i bremsepedalen etter at jeg slipper gasspedalen. Noen som har opplevd det samme på denne modellen?

mvh. sunriise

Litt rart at du faktisk nevnte dette, for jeg kjørte en Avensis her om dagen som jeg også syntes var trang der nede.

Men jeg tenkte liksom litt sån:

*Joda... er jo en japse...*

Man blir jo vant til det så klart, men det ble ett par uhyggelige episoder før man liksom fikk det inn at sån skulle det være.

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
til gasspedalen der skoen berører bremsepedalen. Er et skikkelig stressmoment når skoen henger igjen i bremsepedalen etter at jeg slipper gasspedalen. Noen som har opplevd det samme på denne modellen?

mvh. sunriise

Litt rart at du faktisk nevnte dette, for jeg kjørte en Avensis her om dagen som jeg også syntes var trang der nede.

Man blir jo vant til det så klart, men det ble ett par uhyggelige episoder før man liksom fikk det inn at sån skulle det være.

Var det 2001 modell?

Lenke til kommentar

mvh. sunriise

Var det 2001 modell?

Faktisk litt usikker på hvilken modell det var...

Men den var ikke ny vertfall.

Var en jeg leide på "Rent a Vreck" ironisk nok... hehe

Men var vel rundt 2000-tallet tenker jeg ja...

Lenke til kommentar

Problemet er vel heller at du har store sko vil jeg tippe.

Vintersko er lite egnet til bilkjøring, og man må nesten leve med at det blir litt trangt, evt. bytte til smalere vintersko ved behov.

Automatgir er flott for sånt - to pedaler gir mer rom for store sko.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

mvh. sunriise

Var det 2001 modell?

Faktisk litt usikker på hvilken modell det var...

Men den var ikke ny vertfall.

Var en jeg leide på "Rent a Vreck" ironisk nok... hehe

Men var vel rundt 2000-tallet tenker jeg ja...

Hei!

Jeg kjøpte denne Toyota Avensisen 2001 modell i sommer, men før det hadde jeg en Toyota Carina II der pedalproblemet ikke var en sak, hadde mye plass! Men som du, sier enkelte sko er smalere, så det er noe som er endret på den nye modellen av CarinaII som ble Avensis. Har kjørt Toyota fra 1980 og har aldri hatt problemer med dette før!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...