Gendarmerie Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg er rimelig lei av å spise ris til middagen. Er det noen som har tips til gode og sunne alternativer som passer til kylling og fiskeretter? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 potit eller pasta? prøv og varier det litt og ik bare ha da samme heile tia .. kanskje ein gang har du ris med kyllign neste gang kylling med noe ant varier det bruk fantasien Eg har aldri laga mat direkte fra ein kokebok bruk alltid fantasien Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Båtpoteter? Potetmos? Pasta? Makaroni? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk for tips. Hvordan kunne jeg glemme poteter! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Couscous! Er som ein fusjon mellom ris og potetstappe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Anbefaler Bulgur fremfor couscos. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kylling med potet OG ris er en klassiker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eller byggris f.eks. Står ved risen. Mye sunnere. Og hveteris. Linser. (aldri smakt) Broccoligrateng. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde helt glemt denne tråden. Kjøpte en pakke bulgur på Ultra (satser på at det er mye billigere på innvandrerbutikker, for det var ikke spesielt billig i butikken), og det falt veldig i smak. Takker for alle svar uansett, går sikkert lei av bulgur en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå