LewiU Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en Matrox TripleHead2Go - Digital Edition, men lurer på en ting som jeg håper en av dere har svaret på. Jeg har 3 skjermer her, 1 24" (1920x1200) og 2 19" (1280x1024) og et skjermkort med 2 utganger, vil jeg da kunne bruke GXM`en til de 2 19"ene og den andre ledige inngangen på skjermkorte til 24"en? ellers får jeg jo ikke brukt mer enn 2/3 av oppløsningen til 24"en PS: denne maskinen brukers ikke til spill, så det har ikke så mye å si mtp. Den brukes for det meste til AutoCAD, Invntor, Revit, 3Ds MAX osv.. Takk til den som kan hjelpe Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 det vil funke fint Matrox boksen lurer bare en utgang til å tro de skjerma du har kobla i matroxboksen er 1 skjerm. og den andre utgangen på skjermkortet ditt merker ingenting. jeg kjørte 3stk 20" på matrox boksen i tillegg til en 17" på den andre utgangen av skjermkortet. Lenke til kommentar
LewiU Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 det vil funke fint Matrox boksen lurer bare en utgang til å tro de skjerma du har kobla i matroxboksen er 1 skjerm. og den andre utgangen på skjermkortet ditt merker ingenting. jeg kjørte 3stk 20" på matrox boksen i tillegg til en 17" på den andre utgangen av skjermkortet. Så nydelig!! var det jeg håpet på. har alt bestillt den, klarte ikke å vente Takk for svaret! Hilsen Lewi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå