lobster Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg har prøvd å få siden min W3 validert, men sliter med å se hva som er feil på forsiden min. Det er da mulig å ha <H1> tag inne i en <span> ? (edit: Problemet er løst og URL er fjernet fra innlegg. Takk for hjelpen) Endret 12. februar 2010 av lobster Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Virker som du bruker spans litt sånn som divs egentlig skal brukes til. Den rette måten å bruke det på blir heller når du skal utheve deler av teksten i en h1-element eller p-element. Bytt ut span elemenete dine med divs For eksempel hvis du vil utheve et ord i en setning blir det å bruke span-elementet riktig skikk. <!-- html --> <p>Det er veldig viktig at <span>du</span> gjør det <span>du</span> vil!</p> /* CSS */ p { font-size:12px; color:#202020; } p span { font-weight:bold; text-decoration:underline; font-size:14px; color:#999999; } You see? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ahhh. Forstår. Tusen takk for godt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå