Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At noen "muslimer" helt nede i de midtøstiske land skal i det hele tatt bry nesen sinn oppi hva som foregår her er jo helt feil. Norge er norge og vi er et fritt land uavhengi fra dem sine regler i sine land. Om jeg vil tegne en tegning så gjør jeg det som jeg vil, og gjøre terror på oss blir helt feil. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At det enda ikke demrer for folk at dette er like representativt for den jevne muslim som FRP er for den jevne nordmann er ganske påtakelig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Muslimene er enige, selv om de sier noe annet. Det er helt greit for en muslim å lyge for en vantro. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, med det beviser du at alle muslimer tenker som én, de er mest som roboter? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Programkoden er religionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå