Ejret66 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Med 5 døtre i huset blir jeg ikke lenger overrasket over hvor jeg finner hårspenner :-( Denne gangen fant jeg en i sigarettenner-uttaket. Da sa det jo selvfølgelig "poff" og det ble mørkt i både kupelys foran, sigaretttenneren og radioen trakk sitt siste sukk. Så mitt spørsmål er om det kan være en sikring som er gått og hvor den eventuelt sitter. Den sitter ikke blandt de andre for det er sjekket ut. Har en Mercedes V-Klasse 220 cdi 2000 mod. Noen her som har opplevd det samme? Terje Lenke til kommentar
cb750f Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har ikke denne bilen endel sikringer og releer under førersetet? Lenke til kommentar
Ejret66 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Det stemmer at det sitter under førersete. Men der er alt i orden. Anybody?? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 En hovedsikring eller noe som kan ha tatt kvelden kanskje? Evt et relè? Sjekk at det er strøm til sikringsboksen. Sjekk også sikringer i motorrommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå