Mats90 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Windows defender fant en trojan på datan, men greide ikke å fjerne den, så jeg kjørte SUPERAnti Spyware og den fjernet noe, også måtte jeg restarte datan for og fullføre fjerningen. Link som windows defender gå om trojanen http://www.microsoft.com/security/portal/T...atid=4294982785 Etter det så kjørte jeg windows defender, anti spyware og avast, og fant ikke noe da. Så jeg lurte på trojan ble fjernet så jeg kjørte Malwarebytes og Combofix. Her er loggene hvis dere kan se på de for meg. mbam_log_2010_02_12__09_17_29_.txt ComboFix.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Loggen ser ok ut Du kan avinstallere combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør/søk-feltet. Dette vil også nullstille systemgjenopprettingen slik at du ikke blir infisert ved en evt. gjenoppretting senere. Lenke til kommentar
Mats90 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå