Gå til innhold

Aspire Timeline 1810T - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har ikke så veldig mye peiling på bærbare, så jeg bare lurte på om noen har noen erfaringer med denne?

http://www.datakjeden.no/oslo/PartDetail.a...2851682;c:36159

ACER AS1810TZ/ 11.6" HD CB LED/ SU4100/ 4500MHD/ 3GB/ 320GB/ NO ODD/ wl/ 6cell2.8/ BT/ HDMi/ Win7HP-64-RED

CPU: INTEL DUAL CORE

Disk: 320GB

Memory: 3GB

Model: ACER ASPIRE

Office Ready: Nei

Phone: False

Screen Size: 11,6"

Weight: 1,4Kg

Har søkt litt rundt på nettet og det virker som om det er en god notebook. Prisen på 2500 er midt i blinken for meg også. Ville dette være et bra kjøp? Eller finnes det andre produkter som gir mer for pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er, etter min mening, en av de aller beste mini-pc'ene i salg nå. Den er VELDIG mye kjappere enn alt av atom-baserte netbooks, og også mye kjappere enn lillebroren 1410 når du kjører flere oppgaver samtidig.

Det du bør sjekke før kjøp er om det er 1810t( solo core) eller 1810tz (dual core) datakjeden selger. I overskriften og teksten du har kopiert inn i posten din står det 1810tz og dual core, men ser du lenger ned på siden under "beskrivelse" står det 1810t, og solo core... Prisen antyder også at det er 1810t det er snakk om. Om det stemmer at de selger 1810tz til 2500kr skal jeg bestille en selv!

Lenke til kommentar

Se hva som står i disclaimer'n deres nederst på siden: "Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder"

Og i produktoverskriften står det 1810tz. Kanskje man skal bestille, og så kreve å få den til den prisen, om de begynner å krangle..?

Endret av pirium
Lenke til kommentar
Jeg la inn bestilling på den netbooken du linket til i første innlegg. Fikk ordrebekreftelse på 2500kr, men dagen etter fikk jeg sms fra datakjeden om at det var feil ris, riktig pris er 4999,-.

hmm ligger fortsatt ute til 2500, det er jo en go'pris så er fristet til å bestille en.

Lenke til kommentar
Jeg la inn bestilling på den netbooken du linket til i første innlegg. Fikk ordrebekreftelse på 2500kr, men dagen etter fikk jeg sms fra datakjeden om at det var feil ris, riktig pris er 4999,-.

hmm ligger fortsatt ute til 2500, det er jo en go'pris så er fristet til å bestille en.

Joda, men du får jo bare samme svaret som meg. Når du bestiller må du krysse av for div. betingelser, om du leser der står det at de tar forbehold om feil pris.

Lenke til kommentar

Joda, men du får jo bare samme svaret som meg. Når du bestiller må du krysse av for div. betingelser, om du leser der står det at de tar forbehold om feil pris.

:-) men er lov å prøve...

idiotisk at de ikke endrer prisen da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...