AvIOn Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen forslag til en bra bærbar med stor skjerm (17"?) til 10-12 tusen? Hadde egentlig tenkt meg å kjøpe noe billigere men fikk litt større budsjett enn tenkt. Skal brukes til web, litt spilling (FM, kanskje wow, og Diablo 3 når det kmmer, samt litt testing av interessante spill, film, musikk, lett bilderedigering og kabal Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde sett litt på Asus X77JA, men kunne godt tenkt meg enda litt kraftigere CPU samt ett litt vassere skjermkort. What to go for? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er ikke så mange alternativer i denne prisklassen, skal du ha kraftigere skjermkort må du opp i GTX280 eller HD5870, og prisene havner da fort på 15k++ Kommende maskiner med disse skjermkortene er Asus G73JH og MSI GX740, ellers har du multicom sine "selvbyggermaskiner", som kan konfigureres med disse skjermkortene. Utenom det kan jeg anbefale X77JA eller N71JA som er samme maskin, så at PS.no hadde fått bekreftet 18.2 på levering av N71JA nå. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Står som ubekreftet den også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå