Catod Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Sendte inn min popcorn hour til service og fikk syvio 200 igjen. Har brukt popcorn hour et år, til film, via ekstern harddisk. Nå har jeg kjøpt 1,5 TB intern harddisk og satt i spilleren. Trodde den ville oppføre seg på samme måte som en ekstern harddisk når jeg koblet den til pc med USB kabel, men den gang ei, ingenting skjer. Hva gjør jeg for å få tilgang til den interne HD via pc? Jeg er koblet til nett via router, men routeren står hos min husvert, så jeg har ingen mulighet til å bruke kabel mellom syvioen og routeren. Må jeg kjøpe WIFI-dongle for å overføre data til den interne HD? Eller, kan jeg bruke en USB kabel (syvioen har usb slave merket med pc på baksiden) til å overføre data? Lenke til kommentar
Krissi Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Installer tilleggsprogrammene (BT & Samba), da kommer Syvioen opp som en ressurs i nettverket ditt, og du kan overføre filer til den interne hard disken i den. Krissi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå