-Jungeldyret Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei, er det butikker i Oslo som selger "ferske" jordbær nå? Altså ikke frosne. Trenger det til en dessert til Valentines day. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Meny, Centra/Ultra, sikkert ICA også. Ikke regn med at de smaker allverden, men de er der hvertfall. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Finnes ihvertfall på Centra på Majorstuen Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg jobber faktisk på frukt og grønt lageret til Bama på kalbakken, og der har vi friske jordbær, for tiden fra egypt, og det lukter så sinnsykt digg hver gang jeg kjører forbi det stedet der de står. Og i går greide jeg ikke å motså fristelsen noe mer og måtte bare smake på en. Og jeg skal love deg at det var diiiiiiiiigg! Den herlige smaken som bredte seg ut i hele munnen og gjett om jeg savnet sommer og sol igjen! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jaha, det høres bra ut Mokado. Vet du hvilke butikker som selger disse? Noen som evt. vet hvilke butikker som selger beste jordbær? De skal dyppes i sjokolade Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er som oftest de som er nevnt ovenfor som bestiller de. Så det er bare å sjekke Meny, Centra og store Ica butikker i nær området så burde du finne det om du bor i oslo området. Bare husk å nøye etter mugg på de, vi har hatt litt problemer med det i det siste hvor det har vært mugg på noe i hver eneste pall. Lykke til Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hmm, ok. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå