Gjest vondt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei. I går fikk jeg plutselig veldig store smerter i brystet. Har en stygg tørrhoste og hoster opp slim hele tiden. Er litt forkjølet også. Smertene i brystet er nesten uutholdelig og gjør at det er vondt å puste. Er litt sår i halsen også etter all hostingen. Har ellers fin allmenntilstand, bare litt slapp Noen som vet hva det kan være? Evt. bør jeg oppsøke lege eller går det over av seg selv? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Se an i et par dager hvis du ikke blir bedre gå til legen og evt. få medisiner for det. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er slimet gult? I så fall er det nok bronkitt. Har gått med den driten en hel vinter fordi jeg ikke gikk til legen da jeg burde. Så gjør det. Da får du høyst sannsynlig en ukes penicilinkur. Lenke til kommentar
Gjest 2xbronkitt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har hatt bronkitt 2 ganger, og det høres ut som du har fått det, ja. Det er ikke artig, nei! Flekk deg til legen å få deg litt antibiotika, fordi det kan sitte lenge om du ikke får behandlig for det. Gikk selv i en god måned med det da jeg var i militæret. Dårlig stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå