scarface15 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...198&id=1367 Lurer litt på å kjøpe denne pakken. Har fra før av kun en hd-ready tv og en xbox 360 som dvdspiller, men satser på full HD og en bra blu-rayspiller når jeg har mer penger tilgjengelig Point is; er kittet noe å gå for, dere som har mer peil på lyd enn meg? Ser det fikk terningkast 6 i Hjemmekino, men sliter med å finne tester ellers. Alt av svar blir satt pris på, skal brukes først og fremst til film, og musikk en gang i blant, men har ikke store krava, er snakk om 2.1 logitech som skal erstattes. Spørsmålet er om det er en bra deal. Event. ulemper med kittet her. edit: har kabel-tv uten boks (får vel ikke koblet den til med hdmi uansett?), nevnte 360 og kommer en bluray-spiller, holder vel med 3 hdmi-inn-kanaler da? Endret 12. februar 2010 av scarface15 Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Til film er dette bra for prisen, om du har plass til gulvstående foran. Til musikk ville jeg valgt noe annet, H/K og JBL sammen blir svært mye bass. Endret 12. februar 2010 av rasputin_g Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 *snip* Alt av svar blir satt pris på, skal brukes først og fremst til film, og musikk en gang i blant, men har ikke store krava, er snakk om 2.1 logitech som skal erstattes. Spørsmålet er om det er en bra deal. Event. ulemper med kittet her. edit: har kabel-tv uten boks (får vel ikke koblet den til med hdmi uansett?), nevnte 360 og kommer en bluray-spiller, holder vel med 3 hdmi-inn-kanaler da? Først og fremst, stikk å hør på anlegget i butikken. =) Synes dette var en veldig god deal fra soundgarden, og siden du skal primært bruke det til film, så er det nok en av de beste i prisklassen sin. Tipper du får bakoversveis hører forskjellen fra logitech-anlegget ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå