billywillie Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nå har vi sluppet et snapshot av 10.51 med fikser for både DnBNor/Postbanken og Sparebank1. Det kan lastes ned fra http://my.opera.com/desktopteam/blog/2010/03/11/10-51-snapshot-for-windows Funker ikke! (Win 7, 64 bit) La inn 10.51 og den fungerte kun en gang. Etter restart ville jawa ikke starte på postbanken. Oppgraderte til 10.52 i dag men kommer fortsatt ikke inn på postbanken. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 billywillie: last ned og installer siste versjon av java. På Opera går du så inn på "delete private data" og sletter cookies og cache. Burde da virke problemfritt. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 billywillie: last ned og installer siste versjon av java. På Opera går du så inn på "delete private data" og sletter cookies og cache. Burde da virke problemfritt. Ja nå har jeg slettet cookies og cache og insstalert siste versjon av java men det funker like dårlig. Java vil ikke starte i opera. Hvorfor driver opera og tuller slik. Dette har jo fungert smertefritt i mange år! Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Prøver meg igjen jeg. Jeg får fortsatt ikke denne javagreia til å virke og kommer derved ikke inn i nettbanken med opera lenger. Får heller ikke passordhåntereren til å virke lenger heller. Den spør aldri om å lagre passord hvis jeg skal logge inn på ny side. De gamle passordene som jeg hadde fungerer. Hva har jeg gjort galt! Har nå oppgradert til versjon 10.53. Nå tok jeg en sammenligning med opera i en win7 maskin som dette fungerer på og der fikk jeg se at Under fanen angående java så hadde win7 kun 1 boks mens det i vista var 2 bokser. ! 1 for bruk jawascript og en for java. Har dette noen innvirkning og hvorfor er det forskjell. Legger ved 2 bilder. Om noen kunne hjelpe meg med dette problemet hadde jeg vært takkenmlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå