Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når 2 manipulerende personer er kjærester

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. Jeg antar det vil fungere bedre enn én manipulerende og en "vanlig" hvertfall. Det er et faktum at sjalu<>sjalu forhold funker bedre enn sjalu<>ikke sjalu, og tillit<>tillit fungerer bedre enn tillit<>skepsis.

Det er meget viktig for et forhold at man er like på hva som "er lov" utover forholdet. Venner av motsatt kjønn? kontakt med exer? På fest alene? osv osv.

Lenke til kommentar
Tja.. Jeg antar det vil fungere bedre enn én manipulerende og en "vanlig" hvertfall. Det er et faktum at sjalu<>sjalu forhold funker bedre enn sjalu<>ikke sjalu, og tillit<>tillit fungerer bedre enn tillit<>skepsis.

Det er meget viktig for et forhold at man er like på hva som "er lov" utover forholdet. Venner av motsatt kjønn? kontakt med exer? På fest alene? osv osv.

Ergo er det bedre med gutt<>gutt, enn jente<>gutt. :cool:

Lenke til kommentar

Eller som jeg gjør det: guttejente(i hodet)<>gutt.

Se etter jenter med ringfinger lenger enn pekefinger, de fikk mer testosteron under svangerskapet ;)

Jeg og min passer som hånd i hanske. Vi er ikke det spor sjalu, vi jentetolker(ta alt i verste mening) aldri, og vi er skjønt enige om at venner har man som man vil, uansett kjønn eller ex :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...