Postkassestativ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg lurer på hvordan det går hvis 2 manipulerende personer er kjærester. Vil de manipulere hverandre eller vil det ikke sje noe som helst. En manipulerende person går jeg ut i fra er flink til å beskytte seg mot manipulering. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tja.. Jeg antar det vil fungere bedre enn én manipulerende og en "vanlig" hvertfall. Det er et faktum at sjalu<>sjalu forhold funker bedre enn sjalu<>ikke sjalu, og tillit<>tillit fungerer bedre enn tillit<>skepsis. Det er meget viktig for et forhold at man er like på hva som "er lov" utover forholdet. Venner av motsatt kjønn? kontakt med exer? På fest alene? osv osv. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tja.. Jeg antar det vil fungere bedre enn én manipulerende og en "vanlig" hvertfall. Det er et faktum at sjalu<>sjalu forhold funker bedre enn sjalu<>ikke sjalu, og tillit<>tillit fungerer bedre enn tillit<>skepsis. Det er meget viktig for et forhold at man er like på hva som "er lov" utover forholdet. Venner av motsatt kjønn? kontakt med exer? På fest alene? osv osv. Ergo er det bedre med gutt<>gutt, enn jente<>gutt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Eller som jeg gjør det: guttejente(i hodet)<>gutt. Se etter jenter med ringfinger lenger enn pekefinger, de fikk mer testosteron under svangerskapet Jeg og min passer som hånd i hanske. Vi er ikke det spor sjalu, vi jentetolker(ta alt i verste mening) aldri, og vi er skjønt enige om at venner har man som man vil, uansett kjønn eller ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå