Skinkestek Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Må velge mellom følgende: - Media og informasjonskunnskap - Entrepenørskap og bedriftsutvikling - Internasjonal engelsk - Sosialkunnskap Er det stor forskjell på hva jeg kan utdanne meg til utifra disse valgene, eller har ikke disse mye å si for inntak til høyere utdanning? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kun karakteren din har noe å si for inntak til høyere utdanning ved vanlige universiteter, det eneste er at noen kanskje er mer relevante og du vil ha mer fordel når du skal ha videre fag, men det er ingen fag som er krav til noe annet enn spesiell studiekompetanse i realfag for visse studier. Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Så jeg bør bare velge det jeg tror vil bli det mest spennende? Har mest lyst på engelsk eller kanskje entrepenørskap og bedriftsutvikling. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 I dette tilfellet gir alle i utgangspunktet like mye poeng så du burde satse på det faget som du enklest kan oppnå gode resultater i. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kan anbefale Entreprenørskap og Bedriftsutvikling, koselig fag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå